Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jula har ett mejselkit för mobiltelefoner som passar bra och prisvärt.nu införskaffat min första Seamaster diver 300m. Vad behöver jag köpa för mejsel för att ställa om länken själv?
Detta har jag till min Rolex och lite annat. Se till att mejseln passar exakt i skruven - lätt att det blir märken annars.nu införskaffat min första Seamaster diver 300m. Vad behöver jag köpa för mejsel för att ställa om länken själv?
Tack för tips! Min clasp hade ju gått sönder, så jag tänkte att jag då hellre köper en med microjustering, men fick inte tag i en så jag gick och fixade claspen hos AD istället. Så blir ingen microjusterinsclasp för min del, men tack för tips!@SeikoZ
Avslutad - Omega-spänne/clasp, justerbart 117STZ004666
Hej, Till salu är ett justerbart clasp av märket Omega, referensnummer 117STZ004666. Länken kan utökas i tre steg. Köpte denna då jag inte riktigt lyckades få till länken till min SMPc så den passade bra under dagen. Har enbart satt på det för att testa, aldrig använt, så i så nära nyskick det...klocksnack.se
…igen: GRATTIS!Så där ja! Back again
Så där ja! Back again
Grattis det är en grym klocka.
Stort tack. Väldigt nöjd. Lätt min bästa Smp och Omega hittills på flera sättGrattis det är en grym klocka.
Se det som ett sundhetsteckenInte så längesedan jag sålde min SMP och nu sitter man här igen och suktar efter en... suck, vad fan är det för fel på en?
Har ju redan haft 2st... men ja, man kommer kanske till insikt förr eller senareSe det som ett sundhetstecken
2st..Har ju redan haft 2st... men ja, man kommer kanske till insikt förr eller senare
Så du hittade en till slut Grattis!!!
Premiär i den här tråden! Roligt värre
Tack ska du ha för hjälpenSå du hittade en till slut Grattis!!!
Fel ölsort för Bond”Bond” ute på lite äventyr!
Ja kl. 12 ser som du säger, väldigt fel/dåligt ut.Har i smyg kollat på SMP och nu ligger det en på Bukowskis som ser riktigt fin ut. MEN
Omega, Seamaster, Professional, 300m, armbandsur, 28 mm. - Bukowskis
Bukowskis auktionerwww.bukowskis.com
Vad i hela världen har hänt med kl. 12-strecken? Är inte monterarna nyktra i Omegas fabrik!?