essenceofallthingsgood
Silver
Är du riktigt salt klipper du flärpen…Dyraste natot någonsin. Men snyggt blev det..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är du riktigt salt klipper du flärpen…Dyraste natot någonsin. Men snyggt blev det..
”A week on the wrist” idag. Va tag sedan jag kände så mkt positivt för en klocka som jag gör för denna.
Härligt Vän med claspen nu förmodar jag? Var över ett år sedan jag provade den och det var rätt hastigt, ställde inte in längden på mesh’et.
Claspen är inget bekymmer om man accepterar att detta inte är en dressare
precis som du gjorde att testa den hastigt o inte ställt in passformen gjorde jag oxå första gången jag tänkte köpa den. Gick bättre nu efter att ha funderat o verkligen testat innan jag slog till. Känns bara ännu bättre nu efter en veckas bärande
Bra! Behåll nu denna gångenDen är riktigt bra. Hade en som jag sålde i september 2020, men den är saknad så ska hämta ut en ny i morgon
Ser ut att sitta väldigt braTestar nya SMP för första gången, helt klart en frän klocka. Men får se hur länge den blir kvar hos mig
Tackar! Bärs mycket bättre än förväntat, hade befarat att den skulle kännas klumpigare än vad den gjordeSer ut att sitta väldigt bra
Grattis!! Den är grym. Fortfarande en av mina absoluta favoriter. Fast min är svart dåTestar nya SMP för första gången, helt klart en frän klocka. Men får se hur länge den blir kvar hos mig
Dyraste natot någonsin. Men snyggt blev det..
Ägt både Omegas orginal nato och Tudors orginal när jag ägde en Tudor black bay 41mm. Samma kvalite på tyget som på naton fr Aliexpress. Dom lägger bara sitt namn på dom och höjer priset.
Ovan inlägg har åldrats väl.Har aldrig påstått att Aliexpress band är BÄTTRE. Skrev att jag jämfört med vissa Aliexpress nato bredvid Tudor och Omegas nato. Man märker knappt någon skillnad. Sluta gör egna skeva tolkningar. Ni har inte ens testat , ändå yttrar ni er. Men vill ni gå på marknadsföring, absolut...gör det...
Wow måste ge dig credd att du ens orkar leta upp gamla inlägg och att du ens orkar "starta" upp massa pajjas inlägg. Men "bara för att", så är det ungefär samma tyg kvalite på Ali och Omega tyg (har båda band nu med). Skillnaden är väl på detta band att keepers och låset är av titan, sen tjockleken på bandet...(Verkar som att du har mycket fritid)...Ovan inlägg har åldrats väl.
Grattis!! Grym klocka. Jag och min softar i soffan.Så, idag blev man med SMP. Velade mellan svart och blå. Valet föll på den svarta.
Tack! Ja den är riktigt bra.Grattis!! Grym klocka. Jag och min softar i soffan.
Med bedrövligt ljus
spännande.. blev det en återförening?Den är riktigt bra. Hade en som jag sålde i september 2020, men den är saknad så ska hämta ut en ny i morgon
Det blev detspännande.. blev det en återförening?
Grattis! Snyggt!Det blev det
Kan vara intresserad, när du väl flippar den igenDet blev det
Hämtade äntligrn ut den här efter en service, om en klocka hade kunnat prata så hade den sagt:
”Honey, I’m home”
Sälj nu inte den därHämtade äntligrn ut den här efter en service, om en klocka hade kunnat prata så hade den sagt:
”Honey, I’m home”
Tackar Absolut får du det! Det var service av quartzurverket, polering av länk, byte av samtliga bandstift, nya visare, ny krona och nya packningar.Gud vad fräsch den är ! Får man vara så fräck att fråga vad som ingick i servicen ?
LYCKA TILLDags för arbetsintervju