• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

  • Ja

    Röster: 952 62.0%
  • Nej

    Röster: 584 38.0%

  • Totala väljare
    1,536

Stefan S

Patek
2-Faktor
Den va grymt bekväm med gummiband mot länk jag har idag. Tyckte den kändes rätt då men får väl in å prova igen, känns den bra å jag får priset jag fick för ett par månader sen blir de nog absolut köp.
Jo, den är riktigt bra den här alltså! Kör tycker jag om den känns bra och priset är rätt.
66894A8F-C6D1-44EE-BBD9-8F98350D1647.jpeg
 

loevhagen

Patek
2-Faktor
I forkant av OWG så skal jeg gjennom alle klokkene i samlingen. I dag var det tid for å bruke en klokke jeg ikke kan huske sist jeg hadde på armen. Synd egentlig, for det er noe herlig med denne. Urverket er silkemykt å trekke og justere dato og tid. Overraskende silkemykt faktisk. :)

SMPc.jpg
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Fuck.. ska man slå till på ännu en ny SMP ifrån AD? fått bra pris om jag slår till nu innan den 1:e,men det är ju ändå typ 5k mer än jag betalade sist jag köpte..
Jag vet, småpengar i det hela men är ju mer principen av att man redan har ägt 2st och nu överväger att köpa en för tredje gången, den har ju liksom blivit dyrare för varje gång jag köpt den 😆

Efter den 1:e listar den visst 61.300kr på länk.. någon som har koll på vad den listade vid release? var väl typ rätt så precis 50k va?

Edit: Roligare med bilder, här är den senaste jag hade! Haft 2 svarta och givetvis är det svart som är på tapeten igen 🙄
C1DD22C7-D105-403E-A942-69D608C59FE1.jpeg
 

Dahlc

Panerai
2-Faktor
Fuck.. ska man slå till på ännu en ny SMP ifrån AD? fått bra pris om jag slår till nu innan den 1:e,men det är ju ändå typ 5k mer än jag betalade sist jag köpte..
Jag vet, småpengar i det hela men är ju mer principen av att man redan har ägt 2st och nu överväger att köpa en för tredje gången, den har ju liksom blivit dyrare för varje gång jag köpt den 😆

Efter den 1:e listar den visst 61.300kr på länk.. någon som har koll på vad den listade vid release? var väl typ rätt så precis 50k va?

Edit: Roligare med bilder, här är den senaste jag hade! Haft 2 svarta och givetvis är det svart som är på tapeten igen 🙄
C1DD22C7-D105-403E-A942-69D608C59FE1.jpeg
En av dom svarta som du haft i din ägo verkar ha kostat 46,7’ en gång i tiden iaf! 😅
D3D8D284-649F-4692-AF3E-07A3FCF0D869.jpeg
 

Lande

Omega
2-Faktor
Kanske är en dum fråga, men är det någon annan som upplevt att nya länken på Seamaster 300m känns "vass"? :p Nästan så den skär in lite i armen... Man kanske är känslig, men har inte upplevt det på någon annan modell som jag haft tidigare. Framförallt på claspen/låset.
 

Guden

Cartier
På tal om höjningar, höjdes inte priset på Seamaster 300M för bara någon månad sen (nov-dec)? Och nu ska de alltså höjas ytterligare?
 
Topp