• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

  • Ja

    Röster: 952 62.1%
  • Nej

    Röster: 582 37.9%

  • Totala väljare
    1,534

JBL

Omega
2-Faktor
Mmm gillar vågorna. De blå och den svarta är de mest intressanta och kanske lockar blå mig allra mest. Tavlan är så fin att jag skulle kunna slå till även om jag inte alls gillar länken. Jag skulle isf köpa den på gummi.
Håller med föregående att länken verkligen växer. Var först skeptisk men nu vill jag inte vara utan :) Har den blå tavlan och är sjukt nöjd. Kan ju vara bra att köra på länk och byta till gummi om du känner för det, tvärtom brukar vara lite dyrare.
 
  • Like
Reactions: Man

Man

Rolex
Håller med föregående att länken verkligen växer. Var först skeptisk men nu vill jag inte vara utan :) Har den blå tavlan och är sjukt nöjd. Kan ju vara bra att köra på länk och byta till gummi om du känner för det, tvärtom brukar vara lite dyrare.
Förstår absolut din tankegång, men jag hade så svårt för länken att jag t.o.m. valde bort hela klockan när jag provade hos AD. Blev en PO istället. Tavlan är som sagt dock väldigt fin på SMPn, så man vet aldrig i framtiden…
 

JBL

Omega
2-Faktor
Förstår absolut din tankegång, men jag hade så svårt för länken att jag t.o.m. valde bort hela klockan när jag provade hos AD. Blev en PO istället. Tavlan är som sagt dock väldigt fin på SMPn, så man vet aldrig i framtiden…
Förstår, låter som det bästa är att köra på gummi :) Ja tavlan ändrar verkligen karaktär beroende på ljuset.
 
  • Like
Reactions: Man

Zprty

Omega
2-Faktor
Premiär i tråden!
A26EFE2C-2448-49B0-B3CC-A2D84012E571.jpeg
 
Topp