• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

  • Ja

    Röster: 952 62.1%
  • Nej

    Röster: 581 37.9%

  • Totala väljare
    1,533

O-scar

Panerai
2-Faktor
Jag kör länk, Nato, zealande men likgörbannat så är OEM absolut bäst. ALLTID!
Ha en fin sommar🥰
0277CEF4-08A7-4903-A3B2-2CD63A0722F2.jpeg
 

Liffe

Omega
2-Faktor
Då suget efter en seamaster blev för stort så köpte jag en för fjärde gången..🤣
Fick tag i en 2541.80.00 Quartz från 1998!
Dock var länken endast 16cm och inga extra länkbitar... någon som vet var man kan få tag i en länkbit? Eller någon som kanske till och med har en att sälja?
 

Bilagor

  • Screenshot_20220708-112708_Chrome~2.jpg
    Screenshot_20220708-112708_Chrome~2.jpg
    140.6 KB · Visningar: 13

MLH

Cartier
Heads-up SMP-vänner. Säljer ett svart OEM-gummi i mycket fint skick eftersom jag inte får till passformen - det är ju hyfsat stort avstånd mellan hålen och jag är petig. Skicka PM om ni är intresserade!
D46DEE84-9245-4E79-90F3-B803165E627B.jpeg
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Heads-up SMP-vänner. Säljer ett svart OEM-gummi i mycket fint skick eftersom jag inte får till passformen - det är ju hyfsat stort avstånd mellan hålen och jag är petig. Skicka PM om ni är intresserade!
D46DEE84-9245-4E79-90F3-B803165E627B.jpeg
Grymt gummi…Finns ju en alldeles ypperlig avdelning för detta….😉

 
Senast ändrad:

MLH

Cartier
Grymt gummi…Finns ju en alldeles ypperlig avdelning för detta….😉

Ja, absolut. Av någon anledning kan jag dock inte posta där just nu. Gick bra för några dagar sedan. Eller är det så att man bara kan ha en aktiv annons där i taget? Tacksam för vägledning.
 

EmmiiLL

Cartier
2-Faktor
Börjar bli sugen på en midsize quartz, vad är rimligt pris för en med svart tavla?

Har hittat en full set från 2010 där säljaren begär ca 28.000kr, känns lite i överkant va?
 

MRA26

Omega
Min första "riktiga" klocka var en SMP. Tyvärr inte kvar den då den har hjälpt till att finansiera andra klockor. Dock fortfarande en favorit. Förhoppningsvis blir det en ny i framtiden.
 

Ronnie_82

Cartier
2-Faktor
Såg nu att Erikson Urhandel gjorde reklam för att Omega meshlänk gick att köpa separat. Naiv som jag var gick jag in på hemsidan och tänkte att det kunde ju vara ett trevligt komplement.

10 papp! Blir ingen meshlänk.
 
Topp