LÀckert fÄngat!The great white.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
LÀckert fÄngat!The great white.
Tack sÄ mycket!LÀckert fÄngat!
Nice! Sekundvisaren Àr pÄ den klockanLong time no see!
Tillbaka med SMP, denna gÄng med 2342.20. Lite bling skadar vÀl inte
Ja verkligen, riktigt jÀkla knivskarp!Nice! Sekundvisaren Àr pÄ den klockan
Nice! Officiella Omega meshet i stainless eller? Det har jag varit sugen pÄ oxÄ, men har för mig att det var rÀtt dyrt eller?Tycker inte om titan och efter att ha kÀnt och klÀmt sÄ föll NTTD-klockan bort...
Hann tyvĂ€rr bĂ„de tröttna och sukta efter SMPc:n igen och sedan som en blixt frĂ„n klar himmel kom allt pĂ„ plats i stĂ„lâŠ
Nice! Officiella Omega meshet i stainless eller? Det har jag varit sugen pÄ oxÄ, men har för mig att det var rÀtt dyrt eller?
StÀmmer bra, original i stainless steel.Nice! Officiella Omega meshet i stainless eller? Det har jag varit sugen pÄ oxÄ, men har för mig att det var rÀtt dyrt eller?
AD Jarl Sandin tar 9.100:- för ett10k tror jag.
StÀmmer bra, original i stainless steel.
AD Jarl Sandin tar 11.900:- för ett
FÄr backa pÄ det, ska vara 9.100:- och inget annatSweet baby Jesus! Erikson Urhandel tar 8800:- sÄg jag nyss.
Jag slog till pÄ en för en tid sedan. Jag gillar den skarpt. Den har vuxit pÄ mig sedan inköpet. Det Àr en klocka som ser bra ut pÄ avstÄnd och pÄ nÀra hÄll. Den Àr verkligen intressant att betrakta i olika ljus för att se hur urtavlan skiftar frÄn ljus matt grÄ till nÀrmare svart. Den röda sekundvisaren skÀnker liv till den annars sÄ monokroma klockan. Jag har tidigare haft den svarta SMP:n och instÀmmer med dig att den Àr vÀldigt blank i vissa lÀgen.Har ni kollat nÀrmare pÄ Nekton? Bara sett i monter men faktiskt aldrig bett att fÄ prova. Ibland kÀnner jag att keramiskt svart insert och den vanliga svarta tavlan Àr sÄ vÀldigt blankt. Nekton har "inverterad" tavla med sjÀlva vÄgorna upphöjda och blankpolerade likt den keramiska 43,5mm. (snodd bild). Rött poppar rÀtt fint.