Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon som har koll på ett bra mesh som inte är omega original? Har inte lust och pröjsa 10k eller vad det kostar för ett original. Förbannat jäkla snyggt är det!
Jag har ett billigt mesh från Geckota som funkar helt ok.
Ska du ha kvalité så köp ett mesh från STAIB.
Gillar nuvarande looken, det ska synas att den är använd imoJag antar att den här länken varit delvis borstad när den lämnade butik men nu är den blank och slät efter ett dryg decenniums användande. Är nästan glad för slitning och att borstningen är väck. Är nyfiken, vad har ni gjort med den? Låta vara? Polera ännu blankare?
Mm sant, är den använd så är denGillar nuvarande looken, det ska synas att den är använd imo
Jadå, det är min vardagsklocka.
Har du kvar din?
TackJadå, det är min vardagsklocka.
Liten smidig som alltid tickar på.
Är din också 28mm?
Grattis till en kanonklocka!
Nej, men det ska sägas att jag la inte ned överdrivet mycket tid på letande heller. Kanske finns där ute någonstans? Vore grymt isf. Säg till om du hittar!Förresten @Triumf hittade du något gummi som passade?
Köp en orginallänk från AD iställetTänkte köpa en länk till min Seamaster GMT ref 2534.50. Denna borde väl passa? Det står lite diffust alla 41mm Seamaster.
MiLTAT Hexad II stålarmband för Omega Seamaster 41 mm SS201820B127
Köp MiLTAT Hexad II stålarmband för Omega Seamaster 41 mm SS201820B127 på nätet för 1 450,00 Kr. Snabb och pålitlig leverans och 90 dagars öppet köp.www.klockmagasinet.com
Nån som har erfarenhet med Miltat? Har kikat lite på tuben och dom verkar ju ok i kvalitet.
Köp en orginallänk från AD istället
Ja smakar det så kostar detJa det hade varit ett alternativ men inte när dom kostar 10k.
Härligt skick!2234.50 på Erikas Originals.
Forstner?Ja det hade varit ett alternativ men inte när dom kostar 10k.
Forstner?
Bracelets for Omega Seamaster
Forstner has created a series of watches for the Omega Seamaster 300M Diver series, including the Bullet Bracelet, the Flat Link, the 1450, and the Model O. NOTE: in addition to fitting the 300M diver, the former generation (pre-2018) version of these bracelets have been reported to fit the...forstnerbands.com
En av originallänkarna till din klocka heter iaf 1610/930 och vill minnas att den kostar lite mindre än den till dagens 42mm. Runt 7,5K kanske? Men "billigt" är det förstås inte. Begagnade kommer ut då och då men förstås glest mellan tillfällena. Nu vet du iaf vad du skall leta efter.Ja det hade varit ett alternativ men inte när dom kostar 10k.
Nu blev jag sugen på nya band när du nämnde det Men vad tusan är det för lugbredd nu igen?!Förresten @Triumf hittade du något gummi som passade?
14mm! Jag tänkte tanken med ett nato i beige….Nu blev jag sugen på nya band när du nämnde det Men vad tusan är det för lugbredd nu igen?!
Kan bli bra. vad kör du på för Nato? Jag gillar inte ”standardlösning” på dem.. tycker det blir så mycket band/tjockt. Kör du med/finns det med spänne?14mm! Jag tänkte tanken med ett nato i beige….
Hittade ett 14mm mesh i lådan, slänger på i morrn!Kan bli bra. vad kör du på för Nato? Jag gillar inte ”standardlösning” på dem.. tycker det blir så mycket band/tjockt. Kör du med/finns det med spänne?
Jag tycker ju gummi skulle passa bra, kanske lite mer sommar över det bara.. Funderar även på mesh, vad tror du om den idén?
Lägg ut, lägg ut!Hittade ett 14mm mesh i lådan, slänger på i morrn!