Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det inte just det som personen i inlägget innan dig gjort?Ingen som har investerat och köpt OEM meshet i stål till nya Seamastern? Jag skulle gärna vilja ha det men priset sätter stopp. Speciellt med kommande krigsvinter
Kastar in en random bild bara för att.
Är det inte just det som personen i inlägget innan dig gjort?
Ja så kan det ju vara. Svårt att se utan att se viklåset. Tänkte mer på om det är "värt pengarna".
Tycker inte om titan och efter att ha känt och klämt så föll NTTD-klockan bort...
Hann tyvärr både tröttna och sukta efter SMPc:n igen och sedan som en blixt från klar himmel kom allt på plats i stål…
Men det var en fin bild du lade upp!Haha jag är nog trött. Hade till och med svarat på det han la upp tidigare.
Hittade 496xxxxx - 1993-95 vid en Snabb koll, vilket skulle kunna stämma. Kanske en av de tidigaste med automatverk, borde i så fall sitta ett 1109 verk iFått hem en riktig beater. En SMP 2531.80 som fått en ny bezel. Jodå, det satt en kopia på den, så därför var det tvunget!
Någon som har koll på tillverkningsår? Söker man på numret hamnar man på 1985 vilket naturligtvis inte stämmer. Den bör väl vara från 96-97 någonting?!
Någon som kan få fram korrekt tillverkningsår?
Serienummer: 4960XXXX.
Ok, är den verkligen så tidig? Var hittade du det?Hittade 496xxxxx - 1993-95 vid en Snabb koll, vilket skulle kunna stämma. Kanske en av de tidigaste med automatverk, borde i så fall sitta ett 1109 verk i
Det finns många olika motstridiga uppgifter på nätet, men det var i dessa trådar som jag hittade där det passade in på ditt serienummer. Ser ut att vara tritium dial på din klocka oxå.Ok, är den verkligen så tidig? Var hittade du det?
Meshet är faaan nice på den, måste nog införskaffas till min diver...Snart helg!