• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

  • Ja

    Röster: 952 62.0%
  • Nej

    Röster: 583 38.0%

  • Totala väljare
    1,535

Ronnie_82

Cartier
2-Faktor
Korspost, men länken har gått från ifrågasatt till den jag använder mest. Otroligt bekväm. Men på sommaren är det gummit som gäller. Mindre bling mer casual.

20221203_154639.jpg
 

PE76

Cartier
2-Faktor
Med Smp igen. Hade den svarta 42an tidigare men kom inte riktigt överens med den så den fick gå trots att den är väldigt fin. Första intrycket av denna i jämförelse är lite smäckrare, sitter lite bättre och länken som ej är på nu inte lika ”vass” Känns lovande. 😊
B42D42AC-886B-412F-B3C7-0AB30988DC74.jpeg
 

mattias_o

Omega

Arsius11

Cartier
2-Faktor
Så snygg!! Gillar verkligen min. Färgen Havanna här går perfekt ton i ton med urtavlan. Just sayin.....
Åh, snyggt! Är på jakt efter alternativ till bandet så tack för tipset! :D
 

martaSM30

Audemars
Yes, senaste köpet och det är faktiskt min första svarta (pre ceramic), 41mm quartz från 2012. Inte helt olik din😉
Min är hela ett år äldre. Och kanske hälften så stor😜
Gillar den (nästan lite oväntat). När klockkontot fått vila lite ska jag lämna in den för att få länken borstad och polerad.
Grattis till din!
 
Topp