Härlig klocka!
Vad är det för länk du har?
Tackar! Reffen är 1610/930, denna länken har suttit på min SMP, 2230.50.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härlig klocka!
Härlig klocka!
Tack!
Härlig klocka!
Tackar! Reffen är.
StackarenDenna har inte fått handledstid på flera år nu.. dålig på att använda den helt enkelt.
En 1998
Japp är nog inne på batteri nr 3 nu tror jag i den. Tror jag tycker den är för liten, blivit lite för van vid större klockor senaste åren.Stackaren
36mm? Bara du behåller den, en vacker dag inser du hur smutt det är med en liten rackareJapp är nog inne på batteri nr 3 nu tror jag i den. Tror jag tycker den är för liten, blivit lite för van vid större klockor senaste åren.
Men den betyder ju en hel del då den fick in mig på allvar med klockintresset. När man satt där som grabb o såg på GoldenEye
Exakt 36mm36mm? Bara du behåller den, en vacker dag inser du hur smutt det är med en liten rackare
Stort grattis!Första dygnet med min första SMP, valet föll på Ceramic/Titan varianten som jag hade lite dålig koll på men när jag väl upptäckte den så kändes det självklart. Gillar både svart och titan och kombon är riktigt bra, utan datumfönster vilket är ett plus för mig, lite större än den ”vanliga”, 43,5 passar mig perfekt på en dykare och den upplevs mindre då den är så lätt (107g). Känns otroligt gedigen och sitter fantastiskt skönt så det blir riktigt spännande att använda den lite mer framöver.
Tackar, jag är riktigt nöjd so far…Stort grattis!
Är riktigt sugen på en sån!
Den är grym, höjden är inget jag stör mig på när den är så pass lätt. Kan tänka mig en lika hög tung klocka hade schvungat på braHar blivit lite nyfiken på en 2298.80 men undrar om någon haft en och vad dom tyckte isf, den är ju rätt hög.. mest det som jag är rädd för att störa mig på
Nyss fått hem denna flatlink ifrån Forstner. Vad tycker ni? Första känslan för mig är nja
Det är ett nja för mig också tyvärr. Släng på ett gummiNyss fått hem denna flatlink ifrån Forstner. Vad tycker ni? Första känslan för mig är nja
Snygg men original är bättreNyss fått hem denna flatlink ifrån Forstner. Vad tycker ni? Första känslan för mig är nja
Håller med dig, nja :/
Det är ett nja för mig också tyvärr. Släng på ett gummi
Hör er, och håller med. Den får nog åka upp på köp o sälj men låter som att den kan bli svårsåld.Snygg men original är bättre
Hör er, och håller med. Den får nog åka upp på köp o sälj men låter som att den kan bli svårsåld.
@ByggareBob, gummi hade vart kul! Vad kör du för gummi på din?
Flyger inte riktigt, men på en Speedy tycker jag den är grym.Nyss fått hem denna flatlink ifrån Forstner. Vad tycker ni? Första känslan för mig är nja
Den som säger A får säga…Men oj vad hände här
Kanske funkar till en speedmaster istället
Det har ni rätt i. Får lägga upp den o se hur det går. Eller köpa en SpeedyFlyger inte riktigt, men på en Speedy tycker jag den är grym.
Okey då!Den som säger A får säga…
Jag kör på Watchwears gummi. Slipar till det så att det passar med original bandstift.Hör er, och håller med. Den får nog åka upp på köp o sälj men låter som att den kan bli svårsåld.
@ByggareBob, gummi hade vart kul! Vad kör du för gummi på din?