• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 974 62.1%
  • Nej

Röster: 594 37.9%

• Totala väljare
    1,568
IMG_3350.jpeg

IMG_3363.jpeg
IMG_3362.jpeg

Härlig klocka!
Vad är det för länk du har? :)

Tackar! Reffen är 1610/930, denna länken har suttit på min SMP, 2230.50.

IMG_3360.jpeg

Senast ändrad:
Japp är nog inne på batteri nr 3 nu tror jag i den. Tror jag tycker den är för liten, blivit lite för van vid större klockor senaste åren.
Men den betyder ju en hel del då den fick in mig på allvar med klockintresset. När man satt där som grabb o såg på GoldenEye 😁👍
36mm? Bara du behåller den, en vacker dag inser du hur smutt det är med en liten rackare 😁

Första dygnet med min första SMP, valet föll på Ceramic/Titan varianten som jag hade lite dålig koll på men när jag väl upptäckte den så kändes det självklart. Gillar både svart och titan och kombon är riktigt bra, utan datumfönster vilket är ett plus för mig, lite större än den ”vanliga”, 43,5 passar mig perfekt på en dykare och den upplevs mindre då den är så lätt (107g). Känns otroligt gedigen och sitter fantastiskt skönt så det blir riktigt spännande att använda den lite mer framöver.
IMG_1910.jpeg
IMG_1909.jpeg
IMG_1905.jpeg
IMG_1898.jpeg
IMG_1896.jpeg
IMG_1895.jpeg

Första dygnet med min första SMP, valet föll på Ceramic/Titan varianten som jag hade lite dålig koll på men när jag väl upptäckte den så kändes det självklart. Gillar både svart och titan och kombon är riktigt bra, utan datumfönster vilket är ett plus för mig, lite större än den ”vanliga”, 43,5 passar mig perfekt på en dykare och den upplevs mindre då den är så lätt (107g). Känns otroligt gedigen och sitter fantastiskt skönt så det blir riktigt spännande att använda den lite mer framöver.
IMG_1910.jpeg
IMG_1909.jpeg
IMG_1905.jpeg
IMG_1898.jpeg
IMG_1896.jpeg
IMG_1895.jpeg
Stort grattis! :)
Är riktigt sugen på en sån!

Tillbaka
Topp