SitterOkey då!
Skulle ju bara prova @hepanter s midsize SMP för att se om den funkade på mig
Men så råkade jag köpa den. Men se så bra den trivs på min handled
Är ju owg nuförtiden så då är ju valet givet när man är i grannlandet för en helg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SitterOkey då!
Så kan det gå, sitter kanon… GrattisOkey då!
Håller med sitter helt perfektSå kan det gå, sitter kanon… Grattis
Sååå fint, grattis!Korspost, trevlig helg!
Passar grymt bra!Förvånansvärt nöjd med meshet (böjning?)
Tillbaka på originallänk idag.
Är det någon som sitter på en 1610/930 länk? Hojta till isåfall!
Alright, tack! Får kolla med lokala uris. Har beställt lås och halvlänk till originallänken därifrån så kanske går att lösa en ny länk därifrån också.Kommer ut nån då och då på Köp/sälj men dom börjar vara lite svåra att få tag i. Vet inte om det fortfarande går att köpa via AD, jag köpte däremot nyligen en halvlänk till min från AD men en länk vettetusan.
Inga problem med min heller efter två år. Väldigt len och fin både när man skruvar upp och skruvar in. Sådär ska det inte vara. Borde väl kunna fixas på garantin?Kan bara tala för mig själv, men kronan i min SMP har varit perfekt. Sammetslen och aldrig några problem.
Redan haft den inne på garanti iomed att kronan lossnade från stammen. Men får väl lämna in den igen o hoppas att dom tar det.Inga problem med min heller efter två år. Väldigt len och fin både när man skruvar upp och skruvar in. Sådär ska det inte vara. Borde väl kunna fixas på garantin?
Det enda problemet jag har haft med min är claspen. Låset havererade pga nån dålig fjäder invändigt och det har väl varit rätt vanligt. Problem med kronan har jag inte hört nåt om.