Den lever vidare!Får mig bara mer sugen att trycka på köpknappen på något för tidigt
Nåja, kan aldrig bli för många bilder på SMPs här, bjussar på en bild på min gamla.
För tillfället på Lofoten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den lever vidare!Får mig bara mer sugen att trycka på köpknappen på något för tidigt
Nåja, kan aldrig bli för många bilder på SMPs här, bjussar på en bild på min gamla.
Den lever vidare!
För tillfället på Lofoten
Mycket bra! Den mer än duger!Snyggt! Sitter som en smäck på dig. Älskar den vita! De nuvarande 42orna blev tyvärr lite för stora för mig i slutändan. Sitter här och hoppas att Omega kommer in i matchen igen och hakar på trenden med lite mindre klockor nu. Väntar och hoppas på en ny midsize, skulle vara ett garanterat köp från min sida.
Den här duger för tillfället. Man kan ju inte sitta och vara utan SMP.
FYI, precis fåt email från Omega i Stockholm att de höjer priserna 7% till 10% från 1st September…
Rätt!!Sådär ja, tillbaka på länken
Bor du i Australien?2252 på gummi.
YesBor du i Australien?
Snyggt ju! Är det Omegas mesh?Kunde inte låta bli att slå till på ett mesh också till gröngölingen Helt klart bättre än originallänken enligt mig (både snyggare och skönare)
Tackar, jajamensan det stämmerSnyggt ju! Är det Omegas mesh?
Får jag vara ofin och fråga hur mycket ett sådant kostar? Fick ett plötsligt behovTackar, jajamensan det stämmer
Ballt, ws!Kunde inte låta bli att slå till på ett mesh också till gröngölingen Helt klart bättre än originallänken enligt mig (både snyggare och skönare)
Självklart, tyvärr kostar det huggorm… 9980kr går de loss på nya, jag hade dock tur och fick napp på ett begagnatFår jag vara ofin och fråga hur mycket ett sådant kostar? Fick ett plötsligt behov
Ballt, ws!
Så med andra ord så kan man komma rätt billigt undan om man spanar beg marknaden?Självklart, tyvärr kostar det huggorm… 9980kr går de loss på nya, jag hade dock tur och fick napp på ett begagnat
Billigt och billigt… Billigare skulle jag snarare vilja säga, men fortfarande snordyrt för en tunn meshlänk heheSå med andra ord så kan man komma rätt billigt undan om man spanar beg marknaden?
Självklart, tyvärr kostar det huggorm… 9980kr går de loss på nya, jag hade dock tur och fick napp på ett begagnat
Tackar! Kul att den får stanna kvar, helt rätt!Svinsnyggt, nu blev jag lite sugen på mesh. Bestämde mig för övrigt att bara behålla min gröna 300m
Snigt! Jag älskar mesh bracelet på min NTTD…Kunde inte låta bli att slå till på ett mesh också till gröngölingen Helt klart bättre än originallänken enligt mig (både snyggare och skönare)
oslagbar combo måste jag säga. meshen klär riktigt fint....!!!Självklart, tyvärr kostar det huggorm… 9980kr går de loss på nya, jag hade dock tur och fick napp på ett begagnat
oslagbar combo måste jag säga. meshen klär riktigt fint....!!!
Ja allt är ju relativt, men nog är det roligare med en meshlänk än nya bromsbelägg2 nya bromsskivor och bronsbelägg runt om + arbete - 8-10 lax - bara som jämförelse. Arbetet gör du själv med länken