• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 969 62.0%
  • Nej

Röster: 594 38.0%

• Totala väljare
    1,563
Får mig bara mer sugen att trycka på köpknappen på något för tidigt :D

Nåja, kan aldrig bli för många bilder på SMPs här, bjussar på en bild på min gamla.

IMG_7893.jpeg
Den lever vidare!

För tillfället på Lofoten
20230824_140434.jpg

Den lever vidare!

För tillfället på Lofoten
20230824_140434.jpg

Snyggt! Sitter som en smäck på dig. Älskar den vita! De nuvarande 42orna blev tyvärr lite för stora för mig i slutändan. Sitter här och hoppas att Omega kommer in i matchen igen och hakar på trenden med lite mindre klockor nu. Väntar och hoppas på en ny midsize, skulle vara ett garanterat köp från min sida.

Den här duger för tillfället. Man kan ju inte sitta och vara utan SMP.
IMG_0584.jpeg

Det här är väl nästan som att svära i kyrkan, men det får lov att funka idag😁
Dykare på gummi med kostym…

Tack till alla som pushade för byte till gummi, länken känns vääldigt långt borta nu. Men är riktigt sugen på meshet, spännet ser dock lite väl otympligt ut.
IMG_4219.jpeg

Snyggt! Sitter som en smäck på dig. Älskar den vita! De nuvarande 42orna blev tyvärr lite för stora för mig i slutändan. Sitter här och hoppas att Omega kommer in i matchen igen och hakar på trenden med lite mindre klockor nu. Väntar och hoppas på en ny midsize, skulle vara ett garanterat köp från min sida.

Den här duger för tillfället. Man kan ju inte sitta och vara utan SMP.
IMG_0584.jpeg
Mycket bra! Den mer än duger!

Köpte ett spänne på tradera häromdagen till min 2231.50, tänkte mest ha det i reserv då nya inte direkt är gratis men såg en liten ändring i designen där själva piggen till låset går ner, en liten försänkning i spännet som inte finns på mitt OEM spänne.
Så jag kill gissar att detta är typ en revision 2 på det spännet jag har på min klocka. Det känns som det skulle sitta lite tajtare än OEM spännet.
Kanske är av intresse för någon annan i gruppen ifall ni behöver byta en vacker dag.

1693070731817.png

1693071173404.png

Tillbaka
Topp