Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bump. Försöker se vart min gamla smp tagit vÀgen. Om nÄgon som lÀser detta sitter pÄ just detta exemplar - hör av digVar sÄ nöjd med min Omega. SÄldes för ett par Är sedan dock med blandade kÀnslor
Snyggaste bandet som finns.Testar köra Bond-nato idag
Ah det Àr fint! Skall nog leta upp ett lite bÀttre kvalitet bara för attSnyggaste bandet som finns.
Hade omegas band i den fÀrgen men sÄlde det dÄ jag tyckte det byggde för mycket pÄ höjden. Men kvaliten var pÄ topp!Ah det Àr fint! Skall nog leta upp ett lite bÀttre kvalitet bara för att
Sen blir det nog att skaffa en Forstner-lÀnk.
Lika men olika.Automatisk midsize ref 2551.80
Klokt, den dÀr Àr riktigt finBjuder pÄ en bild pÄ min kÀra Nekton som jag var i fÀrd med att sÀlja. Som tur Àr hann jag komma till mina sinnes fulla bruk innan nÄgon affÀr fullbordades.
Tack! Den Àr vÀldigt nice. Bjuder pÄ en bild till för att visa urtavlans dynamiska utseende.Klokt, den dÀr Àr riktigt fin
JassÄ, mÀrkligt! Blivit fel eller hur kom det sig?Hade ett liknande problem en gÄng som berodde pÄ att bandstiftet hade för liten diameter (typ 1mm istÀllet för 1,8mm).
Ja det var nÀr jag hÀmtade ut en ny gummirem och urmakaren erbjöd sig att byta till den direkt. Antar att de tog fel variant av bandstift pÄ ena sidan. Kom tillbaka och fick nya stift nÄgon dag senare och sÄ var glappet borta.JassÄ, mÀrkligt! Blivit fel eller hur kom det sig?
Fattar! Löste sig för mig genom byte av stift med. Nu sitter den som en smÀckJa det var nÀr jag hÀmtade ut en ny gummirem och urmakaren erbjöd sig att byta till den direkt. Antar att de tog fel variant av bandstift pÄ ena sidan. Kom tillbaka och fick nya stift nÄgon dag senare och sÄ var glappet borta.
Blir inte mycket bÀttre!!!Trevlig helg
Tycker den gör sig i TT! Ăr det rosĂ© eller rött guld?Köpte denna för ett par veckor sedan, fullplastad o tĂ€nkte ehh den fĂ„r ligga i lĂ„dan men igĂ„r sĂ„ fick plasten ryka och den ska anvĂ€ndas! Mkt trevlig klocka
det Ă€r Omegas sedna guld "rosĂ©" mkt trevligTycker den gör sig i TT! Ăr det rosĂ© eller rött guld?
Diggar verkligen tvÄtonslÀnken till men vi verkar vara en minoritet som gör det, Àven bland SMP-Àgarna. Mest en kostnadsfrÄga att jag inte köpte en pÄ lÀnk men Àven Omegas rövarpriser pÄ dessa.Köpte denna för ett par veckor sedan, fullplastad o tÀnkte ehh den fÄr ligga i lÄdan men igÄr sÄ fick plasten ryka och den ska anvÀndas! Mkt trevlig klocka
+1Diggar verkligen tvÄtonslÀnken till men vi verkar vara en minoritet som gör det, Àven bland SMP-Àgarna. Mest en kostnadsfrÄga att jag inte köpte en pÄ lÀnk men Àven Omegas rövarpriser pÄ dessa.