Håller igång tråden, Luciaklockan
En av de absolut bästa versionerna av SMP:n. Kan fortfarande sakna min!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller igång tråden, Luciaklockan
Exakt den där har dykt upp som en LE för schweiziska armen tidigare. Men detta är det enda spår man hittar så stort tvek på om Omega verkligen har tillverkat den där klockan.Utan datum var jäkligt trevligt
Mycket intressant! Tack för infoExakt den där har dykt upp som en LE för schweiziska armen tidigare. Men detta är det enda spår man hittar så stort tvek på om Omega verkligen har tillverkat den där klockan.
Omega 210.30.42.20.01.003 : Seamaster Diver 300M Master Co-Axial 42 Swiss Armed Forces » WatchBase
Full details and images of the Omega Seamaster Diver 300M Master Co-Axial 42 Swiss Armed Forces (210.30.42.20.01.003)watchbase.com
Köp en till, med quartz.
Älskar Omega SMP. Samtidigt har jag gått stenhårt in i saknar kvarts-fas. Har ständiga tankar att byta denna mot en 2264.50 eller 2541.80. Vankelmodet är övermäktig, hjälp!
I den bästa av världar!Köp en till, med quartz.
Passa på att testa annan färg.
Vänta lite, spara lite. Köp en trisslott!I den bästa av världar!
Jag vet. Jag hör dig, du talar direkt till min kraftigt begränsade impulskontroll. TackVänta lite, spara lite. Köp en trisslott!
Gillar den koniska helium kronanUtan datum var jäkligt trevligt
Snygg kombo! Är det Forstner? Satt precis och funderade på om man kan handla det inom EU
Älskar Omega SMP. Samtidigt har jag gått stenhårt in i saknar kvarts-fas. Har ständiga tankar att byta denna mot en 2264.50 eller 2541.80. Vankelmodet är övermäktig, hjälp!
Jajjemen! Forstner och är mycket nöjd!Snygg kombo! Är det Forstner? Satt precis och funderade på om man kan handla det inom EU
Köpt från det storslagna Amerikat??Jajjemen! Forstner och är mycket nöjd!
Så är det sagt!Köpt från det storslagna Amerikat??
Håller helt med, tråkig brist på ett annars trevligt band. Körde min SMP på ett sånt ett tag men kunde aldrig få till den perfekta passformen.
Bytte till detta kurvade gummi, grymt besviken. Cirka 7 kilometer mellan hålen så omöjligt att finjustera och hur jag än gör så vrider bandet hela klockan upp över handleden.
... blir ju inte mindre irriterad när man hittar exakt samma band på AliExpress för 67 krHåller helt med, tråkig brist på ett annars trevligt band. Körde min SMP på ett sånt ett tag men kunde aldrig få till den perfekta passformen.