Ligger en på watchrecon för 1700 euro som ser fin ut!har haft,men sålde ,
,men ev.intresserad att köpa en svart smpc,
,om någon går i säljtankar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ligger en på watchrecon för 1700 euro som ser fin ut!har haft,men sålde ,
,men ev.intresserad att köpa en svart smpc,
,om någon går i säljtankar
Ja till och med Jarl Sandin fick extrakolla priset för dom va med förvånade.
Det finns några olika lås som är justerbara från Omega. Det jag har är till nya PO 39mm.
Det som sitter på nya PO 43mm är längre och iom det kan du justera det längre än det jag har men jag tyckte det kortare låset va snyggare och att det räcker med dom tre hacken som finns på det kortare.
Länken på PO 39,5 är väl 19mm och länken på SMPc är 20mm. Går det låset verkligen att sätta på den länken?
Ja det går fint men det är ju lite bredare än länkarna. Men så är det faktiskt på dom nya PO också. Inget man tänker på direktLänken på PO 39,5 är väl 19mm och länken på SMPc är 20mm. Går det låset verkligen att sätta på den länken?
Ja det går fint men det är ju lite bredare än länkarna. Men så är det faktiskt på dom nya PO också. Inget man tänker på direkt
Men spännet till po'n borde ej passa till smpc'n!Vet du möjligen vad är det för ref på det spännet (till 39,5 PO)?
Precis detta jag menar.Men spännet till po'n borde ej passa till smpc'n!
Smp länken är 20 nere vid låset
po länken ska vara 18 på både 39 & 43 modellen!
Själva låset till smp'n är från 300 master coaxial klockan!
Jag har precis beställt ett spänne. Får nu se om klockan eller spännet kommer först.Men spännet till po'n borde ej passa till smpc'n!
Smp länken är 20 nere vid låset
po länken ska vara 18 på både 39 & 43 modellen!
Själva låset till smp'n är från 300 master coaxial klockan!
Jag har inte kvar grejerna så vet inte nr på spännet. Men som jag skriver så är låset bredare än länkarna på dom nyaste PO.Precis detta jag menar.
Återkom gärna med rapport och bilder på resultatet!Jag har precis beställt ett spänne. Får nu se om klockan eller spännet kommer först.
Vi är flera som precis har beställt till våra smpc så det lär komma en del omdömmen frammåt!Återkom gärna med rapport och bilder på resultatet!
Ni som är först ut får gärna dokumentera. Mest nyfiken om jag behöver värma med hårfön för loctite. Har en en flaska loctite 222 på väg in för installation.Vi är flera som precis har beställt till våra smpc så det lär komma en del omdömmen frammåt!
Vi är flera som precis har beställt till våra smpc så det lär komma en del omdömmen frammåt!
Berätta för en okunnigJa, jag tror jag kan gissa hur det har gått till att så många går och väntar på sina SMPc samtidigt...
Välkommen.Nu är man med i klubben!
Checkar när jag kommer hem.@TobiasD Kan du kolla under boxen till Seamastern om där finns ett datum? Kan finnas på den vita ytterboxen oxå. Är lite nyfiken på om det är tillverknings datum
Känns skitbra! Den är grym.Hur känns det då @TobiasD?
Hur kommer det sig att du fått vänta så länge?
Grattis förresten! Fantastisk klocka!
Tack! Snyggt!
Snyyggt! Grattis