• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 969 62.0%
  • Nej

Röster: 594 38.0%

• Totala väljare
    1,563
Daniel Craig med sin SMP.

bond1.jpg

Till Smoking bör man bära ett dressur alt. Omega Seamaster Professional.

Ja till och med Jarl Sandin fick extrakolla priset för dom va med förvånade.

Det finns några olika lås som är justerbara från Omega. Det jag har är till nya PO 39mm.
Det som sitter på nya PO 43mm är längre och iom det kan du justera det längre än det jag har men jag tyckte det kortare låset va snyggare och att det räcker med dom tre hacken som finns på det kortare.

Länken på PO 39,5 är väl 19mm och länken på SMPc är 20mm. Går det låset verkligen att sätta på den länken?

4249F4BC-B8E0-4D5A-A4E7-756EEAC94737.jpeg
Snodd bild för att förtydliga vad jag menar med att låset är bredare än länkarna.
Detta är alltså standard på PO 39,5mm vilket gör att det fungerar på smpc-länken som är 20mm.

@TobiasD Kan du kolla under boxen till Seamastern om där finns ett datum? Kan finnas på den vita ytterboxen oxå. Är lite nyfiken på om det är tillverknings datum

Tillbaka
Topp