Det är väl lite som när vi svenskar söker anledningar till att ta en fika.Vad fan har flugit i Omega senaste åren, limiterade upplagor på höger och vänster
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är väl lite som när vi svenskar söker anledningar till att ta en fika.Vad fan har flugit i Omega senaste åren, limiterade upplagor på höger och vänster
Jo, det är väl santnej asså onegas lineup är redan för spretig tycker jag..
inte lika illa som longines med deras 1000 olika modeller men nära på!
Ha haDet är väl lite som när vi svenskar söker anledningar till att ta en fika.
Nej, ser liksom en Speedmasterlänk med fel klocka på. Men ok, värre saker finns ex Jubilee på Explorer1.Nej, svinsnyggt! Du är bara van vid fullänken
Vad envis du var idag dåNej, ser liksom en Speedmasterlänk med fel klocka på. Men ok, värre saker finns ex Jubilee på Explorer1.
Har ej gjort det själv men tanken har slagit mig. Har avstått mest för att än så länge tycker jag att klockan sitter perfekt. Kanske ändrar åsikt i sommar.vilka här inne har bytt ut låset på era smpc?
har ni kört på 117STZ001154 låset?
den med 5 positioner och dykarförlängning
har ringt runt lite och kollat och det är väldiga prisskillnader måste jag säga!
rob ville ha 2050 monterat och klart
bergströms var också där omkring
medans jarl sandin tar 1400 för låset skickat som rek..
är jag för snål eller ?
man har ju skruvmeijsel själv...
Håller med! Extra plus för att den inte är märkt Americas Cup som dom allra flesta med vitguldsbezel.Gillar denna Omega Seamaster 223050.00, lite extra krydda att bezeln är i vit guld, iaf pläterad...
Jo, men visst står han och läckerbitar sig med en Smp-c! Bra smak (eller bra stylist).Pierce dök upp på mitt instagram innan idag och nåt fånga mitt intresse i bilderna!
Är det jag eller har han en smpc?
Är ju en modell vars föregångare han gjorde odödlig, känns ju klart rimligt att mannen vars karriär kunde ha peakat med Remington Steele känner starkt inför den.Jo, men visst står han och läckerbitar sig med en Smp-c! Bra smak (eller bra stylist).
Han och sean connery är mina favoriter som bond!Är ju en modell vars föregångare han gjorde odödlig, känns ju klart rimligt att mannen vars karriär kunde ha peakat med Remington Steele känner starkt inför den.
Den var så jävla snygg.....Blev även originallänk till 2234.50 (som min) sista åren modellen fanns. Så jag kan ju legit skaffa den. Men det tänker jag inte göra
Till SMPc tycker jag det ser fel ut. Antingen kör man originallänk eller så säljer man klockan... ungefär min åsikt. Eller (hellre) så letar du upp en 2254.50, bästa SMP’n!
Ordningsfråga är om jag får vara med i den här tråden? Ingen Professional då bezeln är unidirectional och saknar minutmarkeringar. Specad samma 300m dock.
Beställ ett nytt spänne direkt till den direkt så du får microjusteringar on the fly på den!Min svarta Ceramic SMPc kommer antingen imorgon eller på Måndag/Tis! Excited as F!
Tror jag gör det!Beställ ett nytt spänne direkt till den direkt så du får microjusteringar on the fly på den!
Har precis beställt ett hos jarl sandin!Tror jag gör det!
Va i H*****? Frågade Bergströms i Malmö och de ville ha 2400 SEK...Har precis beställt ett hos jarl sandin!
Det är värt dom 1400 de kostar!
Haha så du bor med i malmö!Va i H*****? Frågade Bergströms i Malmö och de ville ha 2400 SEK...
Nja, bor i Kristianstad, en timme bort. Men Bergströms är den närmsta vettiga uraffären. Ska prata med Jarl Sandin istället.Haha så du bor med i malmö!
Du får joina nästa gtg!
Ring jarl sandin!
1400 skickat med rek!
Prata också med bergströms å frågade vf jarl var 700 billigare i grundpris å fick inte ens ett vettigt svar tillbaka...
Dom tar 1300 för låset sen 100 kr för att skicka det!Nja, bor i Kristianstad, en timme bort. Men Bergströms är den närmsta vettiga uraffären. Ska prata med Jarl Sandin istället.
Smidigt, med Swish och allt. Har de låset i lager eller är det en viss väntetid?Dom tar 1300 för låset sen 100 kr för att skicka det!
Bara att maila dom så får du deras swishnr och så är det bara att swisha över pengarna så kommer det på posten