• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 969 62.0%
  • Nej

Röster: 594 38.0%

• Totala väljare
    1,563
Satt som en smäck!
2254.50 på Everestläder för Rolex. Alltid retar det nån. :) ;)

A4070866-5A92-453F-9AEC-E1B372E7CECF.jpeg

vilka här inne har bytt ut låset på era smpc?

har ni kört på 117STZ001154 låset?
den med 5 positioner och dykarförlängning

har ringt runt lite och kollat och det är väldiga prisskillnader måste jag säga!

rob ville ha 2050 monterat och klart
bergströms var också där omkring
medans jarl sandin tar 1400 för låset skickat som rek..

är jag för snål eller ?
man har ju skruvmeijsel själv...

vilka här inne har bytt ut låset på era smpc?

har ni kört på 117STZ001154 låset?
den med 5 positioner och dykarförlängning

har ringt runt lite och kollat och det är väldiga prisskillnader måste jag säga!

rob ville ha 2050 monterat och klart
bergströms var också där omkring
medans jarl sandin tar 1400 för låset skickat som rek..

är jag för snål eller ?
man har ju skruvmeijsel själv...
Har ej gjort det själv men tanken har slagit mig. Har avstått mest för att än så länge tycker jag att klockan sitter perfekt. Kanske ändrar åsikt i sommar.

Överpris monterat och klart tycker jag inte att det är. Däremot har man riktiga grejer för att göra det själv så kan man kanske tycka att det är onödigt. Lätt att sabba en skruv eller liknande om man har kassa verktyg.

Blev även originallänk till 2234.50 (som min) sista åren modellen fanns. Så jag kan ju legit skaffa den. Men det tänker jag inte göra ;)
Till SMPc tycker jag det ser fel ut. Antingen kör man originallänk eller så säljer man klockan... ungefär min åsikt. Eller (hellre) så letar du upp en 2254.50, bästa SMP’n!
Ordningsfråga är om jag får vara med i den här tråden? Ingen Professional då bezeln är unidirectional och saknar minutmarkeringar. Specad samma 300m dock.
21F6BF35-DA4C-4013-A6CB-243785580997.jpeg
Den var så jävla snygg.....

Haha så du bor med i malmö!
Du får joina nästa gtg!

Ring jarl sandin!
1400 skickat med rek!

Prata också med bergströms å frågade vf jarl var 700 billigare i grundpris å fick inte ens ett vettigt svar tillbaka...
Nja, bor i Kristianstad, en timme bort. Men Bergströms är den närmsta vettiga uraffären. Ska prata med Jarl Sandin istället.

Nja, bor i Kristianstad, en timme bort. Men Bergströms är den närmsta vettiga uraffären. Ska prata med Jarl Sandin istället.
Dom tar 1300 för låset sen 100 kr för att skicka det!

Bara att maila dom så får du deras swishnr och så är det bara att swisha över pengarna så kommer det på posten

Låset heter 117STZ001154

Tillbaka
Topp