Nu bara måste jag ha en till...denna tråden är jobbig att titta i
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu bara måste jag ha en till...denna tråden är jobbig att titta i
Snyft, snyft, men stålar mot nästa AP och Sub, slit den med hälsan
Gillar klockan men känner samma som du angåenede länken, så jag kör min på nato också.Hej,
Jag är en nyblivet SMP.are. Gillar den mycket men kommer inte överens med länken som inte smalnar något. Finns det någon annan länk från Omega som skulle kunna passa och som smalnar av till 18mm?
Jag får köra Nato så länge tills jag förhoppningsvis hittar en snyggare länk.
Gillar klockan men känner samma som du angåenede länken, så jag kör min på nato också.
Det finns en länk som passar, som ser riktigt bra ut. Den heter 1610/930 och ser ut såhär (vi diskuterade det 2 sidor bak):
Tror jag ska beställa en snart.
Det vet jag inte om den gör. Minimalt kanske. Jag tror den är väldigt lik Speedy Pro-länken som jag tror smalnar av nån millimeter bara.Tack, den ser mycket trevligare ut. Vet du om den smalnar av? (Jag håller på att gå igenom tråden men har bara kommit till sidan 14)
Det vet jag inte om den gör. Minimalt kanske. Jag tror den är väldigt lik Speedy Pro-länken som jag tror smalnar av nån millimeter bara.
Oavsett så är den enligt mig mycket snyggare.
Är väl dags att beställa snart.
Jag gillar dock länken till min SpeedyHittade en jämförande bild på nätet och oj vilken skillnad! Det blir nog till att beställa en trots priset. Förstår inte Omega ibland. När jag hade en Speedy så var det samma sak där. Jag fick byta till ett vintageläder direkt.
A nars så kör på så låmge och ha lite extra koll på tex omegaforums tillbehörssäljdel där dom brukar poppa upp rätt ofta!Hittade en jämförande bild på nätet och oj vilken skillnad! Det blir nog till att beställa en trots priset. Förstår inte Omega ibland. När jag hade en Speedy så var det samma sak där. Jag fick byta till ett vintageläder direkt.
Najs! Blå?Efter en tid av fluktande suktande, färgvalsångest och funderande så gjorde jag slag i saken idag. Väldigt nöjd och glad!
Tackar! Blå. (Och vad kladdigt glaset var på bilden såg jag precis).Najs! Blå?
är ju länken som gör smp till vad den är ,en ikon!Hittade en jämförande bild på nätet och oj vilken skillnad! Det blir nog till att beställa en trots priset. Förstår inte Omega ibland. När jag hade en Speedy så var det samma sak där. Jag fick byta till ett vintageläder direkt.
den där är lyckad
Stort grattis man! Den kompletterar din samling perfekt
Haha! På min stod det beige. Grattis btw Awesome klocka...Senast i raden av SMPc ägare. Hoppade till när det stod yellow på ytterboxen
Har dels ett push clasp på väg in och dels ett band, Rios Activity, som jag såg att @Kapten Baines hade på sin SLA017. Tror det kommer att passa perfekt. Efter avplastning får den vänta på antingen bandet ellr claspen vilket som nu kommer först. Jag tänker inte korta länken 2ggr. Det lilla jag känt på klockan är bara positivt!Haha! På min stod det beige. Grattis btw Awesome klocka...
Tror du kommer att gilla Riosbandet, väldigt bekvämt, en sort mix av gummi och läder. Snygg textur också. Grattis till klockan.Har dels ett push clasp på väg in och dels ett band, Rios Activity, som jag såg att @Kapten Baines hade på sin SLA017. Tror det kommer att passa perfekt. Efter avplastning får den vänta på antingen bandet ellr claspen vilket som nu kommer först. Jag tänker inte korta länken 2ggr. Det lilla jag känt på klockan är bara positivt!
Ja det var precis vad jag letat efter. Ett waffle tror jag blir malplacerat på en SMPc...Tror du kommer att gilla Riosbandet, väldigt bekvämt, en sort mix av gummi och läder. Snygg textur också. Grattis till klockan.
Fast kom på att ett waffle är på väg från Uncle Seiko till min Ninja TonfiskTror du kommer att gilla Riosbandet, väldigt bekvämt, en sort mix av gummi och läder. Snygg textur också. Grattis till klockan.
Snyggt!God morgon
God morgon