Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag hittar inte hur jag får igång lasern på min
Har du laser på din?
N e jVad tycker ni om denna kombo?
Nix. Länk lr gummi i min bok...Vad tycker ni om denna kombo?
Vill gärna se på rios-bandet när det kommerInte som min tonfisk men trevlig lume
Absolut!Vill gärna se på rios-bandet när der kommer
Grattis sattan är sugen på SMP sedan 1999, njut väl av klockan!Senast i raden av SMPc ägare. Hoppade till när det stod yellow på ytterboxen
Ja den är inte dum alls. Sitter mycket bekvämt och lågt på armen. Du borde ju införskaffa en nästa år på 20 års jubileet av att varit sugenGrattis sattan är sugen på SMP sedan 1999, njut väl av klockan!
Kööp. Nya i all ära (ägt båda) men dom äldre sitter bekvämare, tunnare och aluminium ring. Blir patina med åren..Grattis sattan är sugen på SMP sedan 1999, njut väl av klockan!
Sorry men gamla är chanslös på alla plan mot SMPC. Kult kan jag ge den iofKööp. Nya i all ära (ägt båda) men dom äldre sitter bekvämare, tunnare och aluminium ring. Blir patina med åren..
Chanslös? Hållt i 24år då den första kom..Sorry men gamla är chanslös på alla plan mot SMPC. Kult kan jag ge den iof
Jag tycker SMPC är mkt bättre på alla sättChanslös? Hållt i 24år då den första kom..
Kolla wus!Någon som vet ifall det finns något spänne med mikrojustering som passar Midsize?
Dessa bilder fick mig precis att inse att en SMPc är nästa inköphitta precis en tråd på WUS med massa bilder på smpc med "oyster"
Asså jag var först tveksam till länken men nu gillar jag orginalet mer och mer...Dessa bilder fick mig precis att inse att en SMPc är nästa inköp
Nice!På semester med min
Asså jag var först tveksam till länken men nu gillar jag orginalet mer och mer...
Den är ju så egen med den länken
Visst oyster är snyggt men den känns så generisk då!
Nice!
Vart är bilden tagen?
Bilden är tagen vid poolen i Maspalomas.Asså jag var först tveksam till länken men nu gillar jag orginalet mer och mer...
Den är ju så egen med den länken
Visst oyster är snyggt men den känns så generisk då!
Nice!
Vart är bilden tagen?
Aaah maspalomas!Bilden är tagen vid poolen i Maspalomas.
Man blev ju "tvingad" att följa med oå familjesemestern varje jävla vinter dit ner hahaKänner igen hatkänslan..
Helt galet ställe där man har en butiker med Patek, JLC etc runt hörnet..
Försöker ge sken av att man slappnar av och läser bok samtidigt som det är kaos i huvudet..