• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 969 62.0%
  • Nej

Röster: 594 38.0%

• Totala väljare
    1,563
Jag vill att den nya Bond-rullen kommer, ny omega och sista med Craig. Sen efter det kan drömmen börja om en ny Bond i form av Idris Elba och med Nolan i rodret och självklart drömma om en ny omega igen.:cool:

Jag hittar inte hur jag får igång lasern på min:)
IMG_20180306_090034_655.jpg

Ingen som sitter på en Omega Seamaster länk i titan refnr 1613/934? Eller kanske ett borstat 18mm Omega viklås? Alltså till ett 20/18 band

Asså jag var först tveksam till länken men nu gillar jag orginalet mer och mer...
Den är ju så egen med den länken

Visst oyster är snyggt men den känns så generisk då!

Nice!
Vart är bilden tagen?
Asså jag var först tveksam till länken men nu gillar jag orginalet mer och mer...
Den är ju så egen med den länken

Visst oyster är snyggt men den känns så generisk då!

Nice!
Vart är bilden tagen?
Bilden är tagen vid poolen i Maspalomas.

Bilden är tagen vid poolen i Maspalomas.
Aaah maspalomas!
Har en fin hatkärlek till det stället!

Kommer ihåg när jag var där för 4 år sen ungefär och ena omega ad'n ute vid farao hade en äldre röd bezel os seamaster nos i displayn...kan fortfarande ångra att jag inte köpte den för den var lite små tuff med sin vita våg tavla!

Känner igen hatkänslan..
Helt galet ställe där man har en butiker med Patek, JLC etc runt hörnet..
Försöker ge sken av att man slappnar av och läser bok samtidigt som det är kaos i huvudet..

Känner igen hatkänslan..
Helt galet ställe där man har en butiker med Patek, JLC etc runt hörnet..
Försöker ge sken av att man slappnar av och läser bok samtidigt som det är kaos i huvudet..
Man blev ju "tvingad" att följa med oå familjesemestern varje jävla vinter dit ner haha
Alltid samma hotell ...
Önskar dock att visanta var lika bra nu som det var då!
Synd att man inte var lika inne i klockor nör man var ung för man hade nog kunnat köpt en och annan fröck seiko om man bara visste bättre!

Men ja utbudet nere vid farao är väldigt imponerande!

Klockmässigt så vore fan GC ett jävligt bra ställe att besöka på sommaren...

Dom har lika varmt som på mallis och man slipper den luftfuktigheten som finns på mallis och den största anledningen är ju att på sommaren är där lite mer dött och då borde man nog kunna få lite bättre priser hos handlarna !!!!
(Ving eller apollo nåt har ju typ resor dit hela året om nuförtiden)

Tillbaka
Topp