Posta så snart du gjort det. Mitt har även det kommit men urmakaren ringde till Omega som påstår det inte kommer fungera och han vill inte öppna förpackningen om jag vill skicka tillbaka.I helgen ska det skruvas och lekas!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Posta så snart du gjort det. Mitt har även det kommit men urmakaren ringde till Omega som påstår det inte kommer fungera och han vill inte öppna förpackningen om jag vill skicka tillbaka.I helgen ska det skruvas och lekas!
Tack @Omega Man . Tror bestämt det blir smp igen framöver den växer mer o mer. Ända jag egentligen har lite problem med är he ventilen muffin formHär kommer lite mer bilder på nya Seamastern:
Närbild på länken:
Här i jämförelse med Planet Ocean 2500:
Äntligen har du hajat att den ska vara blåNu är jag med i leken igen
Tog tid jag vet...men bättre sent än aldrigÄntligen har du hajat att den ska vara blå
Grattis!
Här kommer lite mer bilder på nya Seamastern:
Närbild på länken:
Här i jämförelse med Planet Ocean 2500:
Min kom Idag
Amen.Fan. För stor. Varför var de tvungna att gå upp i strl för.
Jag använder en vanlig putsduk.Om vi släpper Baselhetsen lite: Hur håller ni bezel och glas rent på Smp-c (eller keramisk/safir i allmänhet)?
Jag får leta fram putsduk.Jag använder en vanlig putsduk.
Ibland andas jag lite på den innan jag går loss med trasan.
Då blir den så här blank och fin:
(har lånat bilden)
Först och främst ett stort grattis till ett bra val av klocka!Då kör vi...plasta av och byta till glide-lock låset!
Håller med till fullo, tackar!Bästa smp-tavlan. Grattis!
Fungerar alldeles utmärkt:Först och främst ett stort grattis till ett bra val av klocka!
Posta gärna när du monterat låset, artikelnummer, och att du kan justera det felfritt genom att trycka som det är tänkt. Jag har fått ett till min urmakare men han säger att efter samtal med Omega att det inte kommer fungera. Antingen har jag beställt fel lås eller också har Omega snurrat till det.
Kan du ange Omegas artikelnummer tack. Vill dubbelkolla och visa urmakaren.Fungerar alldeles utmärkt:
(länkdelarna redan överflyttade från originallåset till glide-lock)
(ett hack ut på glide-locket)
Kan du ange Omegas artikelnummer tack. Vill dubbelkolla och visa urmakaren.
Inte ens ditt inlägg räckte för att övertyga. Till slut visade jag ett klipp från youtube där vi kontrolläste tom streckkoden. Då öppnade han förpackningen och sa sen att ”kunden har alltid rätt”
Bra att du stod på dig!Inte ens ditt inlägg räckte för att övertyga. Till slut visade jag ett klipp från youtube där vi kontrolläste tom streckkoden. Då öppnade han förpackningen och sa sen att ”kunden har alltid rätt”
Han visade även mailet från Omega där de påstod att det inte fanns glidjustering. Snurrigt värre men skall hämta klockan om ett par timmar. Tack för support. Jag började tvivla själv...
Rolex borde lära sig av Omega!Det är något visst med klockor utan glas...man blir liksom lite försiktigare
Helt klart!Rolex borde lära sig av Omega!
Min gmt c i vissa vinklar Skit klocka!
Så där ja! Tajt på innerst och just nu med varm handled två hack ut. Perfekt!Bra att du stod på dig!
Där lärde sig urmakaren något åxå
Så där ja! Tajt på innerst och just nu med varm handled två hack ut. Perfekt!
Fan. För stor. Varför var de tvungna att gå upp i strl för.
Ja fan, en hel halv mm. omöjlig att bära nu. Tidigare var den perfekt men nu är den ett tefat.