Grymt snyggt!Nytt band inför sommaren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt snyggt!Nytt band inför sommaren
Otroligt snyggt! Vad får man pröjsa för ett sånt?Nytt band inför sommaren
Hehe, ja. Men då får man både band och låsRiktigt snyggt, är det ett sånt man får lägga ut 6-7 tusen för?
6-7k över disk, som Dr Phil skrev.Otroligt snyggt! Vad får man pröjsa för ett sånt?
Nytt band inför sommaren
Som hittat!Hehe, ja. Men då får man både band och lås
Grym bild på en grym klocka!Nu grillning och gott vin efter IMAX på MOS. Imorgon ställa datum inser jag nu.
Tack. Den är trevlig!Grym bild på en grym klocka!
Nu är även jag med i klubben
Se där! Välkommen!Nu är även jag med i klubben
Se där! Välkommen!
Grattis! Har en likadan och är supernöjd. Den ger mig glädje varje dag. Av en slump kollade jag tidsavikelsen idag och den låg +10 sekunder och då har jag inte ställt den sedan julas, wtf.
Bra val. Grattis!Nu är även jag med i klubben
Orimligt snygg! Nedräkning tills jag har renoverat klart köket sen är det direkt till AD för att gå med i klubben.Nu är även jag med i klubben
Mycket bra val. Visst ligger den fint på handleden...Ett gäng bilder på min några dagar gamla smpc, detta är en klocka jag inte gav en chans tidigare tragiskt nog.
Nu när jag har den på handleden förstår jag varför så många gillar den.
Otroligt mycket klocka för pengen!
Håller helt med om det ställbara låset! Mycket prisvärd uppgradering.Dags för ett första inlägg på forumet och den här tråden kändes väl lämpad. Det ställbara låset är verkligen guld värt i mina ögon.
Ligger väldigt bekvämt, långt bättre än jag föreställt migMycket bra val. Visst ligger den fint på handleden...
Jag gav 1700 inkl montering och inpassning så den sitter längst in när handleden är som smalast.Vad fikk ni ge for låset med glidelock?