Jim Profit
Basic
Någon som vet när nya 42mm släpps?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Okt/nov kan ev dyka upp i sep hos Omegas egna butikerNågon som vet när nya 42mm släpps?
Hur känns den i jämförelse till den gamla? Upplevs den större med nya mått?Okt/nov kan ev dyka upp i sep hos Omegas egna butiker
Testade den i måndags
Dom i NYC Omega butiken trodde på Aug/Sep när jag frågade där för några veckor sedan.Okt/nov kan ev dyka upp i sep hos Omegas egna butiker
Testade den i måndags
Lite större o så bättre på alla plan. Sitter bättre på handleden o har mer närvaro. En mycket lyckad uppdatering. Blev väldigt positivt överraskad när jag fick se o känna irlHur känns den i jämförelse till den gamla? Upplevs den större med nya mått?
Ser väldigt trevlig ut! Får åka in och prova när den släpps. Hoppas den inte upplevs allt för stor då Smpc kändes som gränsfall på mig.Lite större o så bättre på alla plan. Sitter bättre på handleden o har mer närvaro. En mycket lyckad uppdatering. Blev väldigt positivt överraskad när jag fick se o känna irl
Älskar den med vågornaOkt/nov kan ev dyka upp i sep hos Omegas egna butiker
Testade den i måndags
Den kom och den gick. Vi ses säkert snart igen tråden
Kort romans?Den kom och den gick. Vi ses säkert snart igen tråden
Kort romans?
Det kan bara du avgöra..in till AD o kläm på nuvarande. Gillar du så köp...nya är lite större på alla håll samt har en större närvaro på handleden imho. Bild nedan från Omega GTG.Valet och kvalet... Ni som klämt på den nya Seamastern - känns den bifiigare och mer åt Planet Ocean? Finns det något som talar för den gamla modellen? Har alltid gillat SMP och vill ha den som beater... Ska man vänta? Eller inte...?
Hur tänker du kring beater? För mig är det möjligtvis en G-shock...
De flesta vågar ju ändå inte använda sina klockor utanför kontoret eller soffanEller för att citera en kollega som nyligen bytt sin Nautilus mot ett mer dressat ur:
- Så nu behöver jag en billigare beater i stål igen. Typ en Rolex.
Jäklar vad coolt!Nytt band inför sommaren
Riktigt snyggt, är det ett sånt man får lägga ut 6-7 tusen för?Nytt band inför sommaren