• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 969 62.0%
  • Nej

Röster: 594 38.0%

• Totala väljare
    1,563
Någon som vet när nya 42mm släpps?
Okt/nov kan ev dyka upp i sep hos Omegas egna butiker
Testade den i måndags
1DFA13F3-6B12-4059-B1FE-6F4A55B48091.jpeg

Lite större o så bättre på alla plan. Sitter bättre på handleden o har mer närvaro. En mycket lyckad uppdatering. Blev väldigt positivt överraskad när jag fick se o känna irl
Ser väldigt trevlig ut! Får åka in och prova när den släpps. Hoppas den inte upplevs allt för stor då Smpc kändes som gränsfall på mig.

Efter drygt 10 dgr i windern är ordningen återställd. Kört båda riktningarna 650 tpd men det var på gränsen. Ställt den på 785 tpd (skall vara mellan 650-800 tpd)
3FB8DD7D-4D45-46E4-AEC9-D9060A650A91.jpeg

Senast ändrad:
Valet och kvalet... Ni som klämt på den nya Seamastern - känns den bifiigare och mer åt Planet Ocean? Finns det något som talar för den gamla modellen? Har alltid gillat SMP och vill ha den som beater... Ska man vänta? Eller inte...?

Valet och kvalet... Ni som klämt på den nya Seamastern - känns den bifiigare och mer åt Planet Ocean? Finns det något som talar för den gamla modellen? Har alltid gillat SMP och vill ha den som beater... Ska man vänta? Eller inte...?
Det kan bara du avgöra..in till AD o kläm på nuvarande. Gillar du så köp...nya är lite större på alla håll samt har en större närvaro på handleden imho. Bild nedan från Omega GTG.
F209A60E-3B74-4F59-A27C-A3FB343BED6F.jpeg

Hur tänker du kring beater? För mig är det möjligtvis en G-shock...:)

Tillbaka
Topp