Nice, du får gärna berätta hur det känns och upplevs efter du testat de, söker något liknandeCoolt, beställde detta till min SMPc.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice, du får gärna berätta hur det känns och upplevs efter du testat de, söker något liknandeCoolt, beställde detta till min SMPc.
Ska bli kul att höra vad du tycker. Valde i sista stund ett Rios Activity istället. Någon sorts gummi men läder på insidan. Det där bandet är samma fast tvärtom?Coolt, beställde detta till min SMPc.
Ni som bytt till push claspen, hur många länkar tog ni bort i samband med bytet? Iom att spännet är större än original så borde man rimligtvis behöva ta bort 1/2 till 1 länk från armbandet?
Jag tycker det ser kanon ut. En dykare får gärna ta lite plats på handleden. Problemet är väl om det är den enda klockan och man vill att den ska funka också i mer formella sammanhang (skjorta och kavaj), då kan det lätt bli lite Bond-pastisch.För ett tag sedan sålde jag av min smpc och nu börjar saknaden komma krypande. Under tiden som jag hade klockan så tyckte jag att storleken kändes helt ok på min taniga (16cm) handled men börjar nu tveka efter att ha burit en klocka på 38mm. Är nu sugen på en Seamaster igen men funderar på att testa mid-size varianten. Finns det någon här som äger den och kan tänka sig att lägga upp en bild på hur den sitter handleden?
Lägger upp ett par bilder på hur 41,5mm satt på min handled. Vad tycker ni, för stor eller något jag fått för mig?
För ett tag sedan sålde jag av min smpc och nu börjar saknaden komma krypande. Under tiden som jag hade klockan så tyckte jag att storleken kändes helt ok på min taniga (16cm) handled men börjar nu tveka efter att ha burit en klocka på 38mm. Är nu sugen på en Seamaster igen men funderar på att testa mid-size varianten. Finns det någon här som äger den och kan tänka sig att lägga upp en bild på hur den sitter handleden?
Lägger upp ett par bilder på hur 41,5mm satt på min handled. Vad tycker ni, för stor eller något jag fått för mig?
Har beställt samma gummi tror jag. Hur är det? Hirsch va?Varmt... kör gummi i sommar. Fantastiskt skönt. Blir nog ett på 20mm till nästa år.
Har beställt samma gummi tror jag. Hur är det? Hirsch va?
Ah! Alright, nej men jag beställde ett Hirsch som liknar ditt. Lägger upp bild när det kommerTror inte det. Det här är nåt nobrand jag hittade längst in i lådan. Mjukt och fint. Dock 22mm... Har kollat på Hirsch som är väldigt likt. Lägg gärna upp en bild och omdöme när du får det!
Har en Christopher ward också som jag är sjukt nöjd med och den slinker in rätt bra under skjortan. Troligtvis är det bara så att jag vant mig vid den storleken och behöver lite tid att vänja om mig till större igen, tyckte 38mm kändes väldigt litet när jag hade omegan.Jag tycker det ser kanon ut. En dykare får gärna ta lite plats på handleden. Problemet är väl om det är den enda klockan och man vill att den ska funka också i mer formella sammanhang (skjorta och kavaj), då kan det lätt bli lite Bond-pastisch.
Tack, kan inte minnas att jag kände så när jag hade den. Ser nog större ut på bild.Jag tycker inte att den ser stor ut på dig. Sitter mycket bra t om.
Nej inte riktigt, skulle säga någonstans i mitten.Ser jäkligt nice ut!
Är det mjukt?
Är nu sugen på en Seamaster igen men funderar på att testa mid-size varianten. Finns det någon här som äger den och kan tänka sig att lägga upp en bild på hur den sitter handleden?
Tycker själv midsize ser väldigt liten ut. Om jag hade varit du hade jag kört på den vanliga. Ser inte helt tokigt ut på dig.Snyggt! Sitter riktigt bra. Jag får ta mig in till stan och prova helt enkelt .
Grattis till ett bra val!Äntligen
2254.50
Jag tror, kan ha fel. Mellan 1996 - 2010.När slutade Omega med denna modell?
2009.När slutade Omega med denna modell?