• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 969 62.0%
  • Nej

Röster: 594 38.0%

• Totala väljare
    1,563
GMT på sjötur
p0AG0HFh.jpg

Snyggt, gillar verkligen vågorna. Hade gärna köpt den nya som kommer nu i augusti men det blir ju också en viss prisskillnad.
Den nya gick inte riktig hem hos mig, har dock inte hållt i den ännu så kanske dumt att säga för mycket. Tur det finns alternativ iaf:)
Bild stulen från www
Screenshot_20180801-232542_Samsung Internet.jpg

Egen bild för jämförelse
20180801_232717.jpg

Tycker strukturen är mycket finare på denna.

Den nya gick inte riktig hem hos mig, har dock inte hållt i den ännu så kanske dumt att säga för mycket. Tur det finns alternativ iaf:)
Bild stulen från www

Egen bild för jämförelse
20180801_232717.jpg

Strukturen på de gamla tavlorna såg ut som vågor vilket ju var poängen.
Strukturen på den nya tavlan ser ut som en solskadad rynkig hud.

Gosig klocka. Tycker den känns bättre på handleden än en sub. En femsiffrig sub med oysterlänk känns ganska rackig i jämförelse tycker jag. Jag hade väldigt svårt för länken på smp tidigare, men den har växt på en helt klart. Tycker den är grymt skön och snygg! Mer originell är oysterlänken.
20180802_184813.jpg
20180802_184756.jpg
20180802_184722.jpg

Tjena. Har ni som har en blå smpc lust att lägga upp några schyssta bilder med andra band än länken för inspo? Har nämligen köpt en med sliten länk och skulle vara schysst med lite inspiration :)

Har varit medlem i den här kategorin två ggr om med en electric blir 2255.80.00 och e 2254.50.00.

Funderar över att bli med seamater igen. SMPC lockar och kan kanske få mig att trilla dit igen:)

Bild stulen från www

Egen bild för jämförelse
20180801_232717.jpg

Har den nya släppts än? Samt vet du vad den listar? Hittar ingen prisuppgift på omegas hemsida..
Tycker den ser riktigt schysst ut på gummi! Iaf på bilder :)

Har den nya släppts än? Samt vet du vad den listar? Hittar ingen prisuppgift på omegas hemsida..
Tycker den ser riktigt schysst ut på gummi! Iaf på bilder :)
Det vet jag faktiskt inte tyvärr. Hittar inte heller någon info.
Den är säkert fin, fångade dock inte riktigt mitt intresse. Men vem vet, det kan ju ändras när man får den i handen:)

Det vet jag faktiskt inte tyvärr. Hittar inte heller någon info.
Den är säkert fin, fångade dock inte riktigt mitt intresse. Men vem vet, det kan ju ändras när man får den i handen:)
Så är det ju, upplevs oftast annorlunda irl :)
Personligen gillar jag inte alls de äldre men denna nya med gummi känns väldigt sportig!
Har svårt för länken (förlåt om jag svär i kyrkan)

Så är det ju, upplevs oftast annorlunda irl :)
Personligen gillar jag inte alls de äldre men denna nya med gummi känns väldigt sportig!
Har svårt för länken (förlåt om jag svär i kyrkan)
Håller helt med dig ang länken på dom äldre. Sålde min smpc just för att länken störde mig.. annars en riktigt trevlig klocka!

Tillbaka
Topp