Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt, gillar verkligen vågorna. Hade gärna köpt den nya som kommer nu i augusti men det blir ju också en viss prisskillnad.2254.50
Den nya gick inte riktig hem hos mig, har dock inte hållt i den ännu så kanske dumt att säga för mycket. Tur det finns alternativ iafSnyggt, gillar verkligen vågorna. Hade gärna köpt den nya som kommer nu i augusti men det blir ju också en viss prisskillnad.
Kan bara instämma.Den nya gick inte riktig hem hos mig, har dock inte hållt i den ännu så kanske dumt att säga för mycket. Tur det finns alternativ iaf
Bild stulen från www
Egen bild för jämförelse
Tycker strukturen är mycket finare på denna.
Grattis! Jag har också ca 17cm handled och valde (blåa) 41an. Tycker den sitter perfekt. Gillar själv hur mångsidig den är.Velade mellan midsize eller 41mm. Slog till i går och det blev en blå 41a. För övrigt min första riktiga klocka. Handleden mäter ca 17cm..
Tack, kul! Ser bra ut. Visst är den versatil, sjukt nöjd med köpet. Allt gottGrattis! Jag har också ca 17cm handled och valde (blåa) 41an. Tycker den sitter perfekt. Gillar själv hur mångsidig den är.
Den nya gick inte riktig hem hos mig, har dock inte hållt i den ännu så kanske dumt att säga för mycket. Tur det finns alternativ iaf
Bild stulen från www
Egen bild för jämförelse
Lite så tyvärr..Strukturen på de gamla tavlorna såg ut som vågor vilket ju var poängen.
Strukturen på den nya tavlan ser ut som en solskadad rynkig hud.
Stiligt! Riktigt trevlig klocka2254.50 på tropic funkar fint!
Stiligt! Riktigt trevlig klocka
Min hälsarEfter 22 dagar på handleden igen. Så perfekt i storlek och älskar den bläcksvarta urtavlan.
Ja hej hejMin hälsar
Omega Seamaster 223050.00.
Omega Seamaster 223050.00.
Har den nya släppts än? Samt vet du vad den listar? Hittar ingen prisuppgift på omegas hemsida..Den nya gick inte riktig hem hos mig, har dock inte hållt i den ännu så kanske dumt att säga för mycket. Tur det finns alternativ iaf
Bild stulen från www
Egen bild för jämförelse
Det vet jag faktiskt inte tyvärr. Hittar inte heller någon info.Har den nya släppts än? Samt vet du vad den listar? Hittar ingen prisuppgift på omegas hemsida..
Tycker den ser riktigt schysst ut på gummi! Iaf på bilder
Så är det ju, upplevs oftast annorlunda irlDet vet jag faktiskt inte tyvärr. Hittar inte heller någon info.
Den är säkert fin, fångade dock inte riktigt mitt intresse. Men vem vet, det kan ju ändras när man får den i handen
Håller helt med dig ang länken på dom äldre. Sålde min smpc just för att länken störde mig.. annars en riktigt trevlig klocka!Så är det ju, upplevs oftast annorlunda irl
Personligen gillar jag inte alls de äldre men denna nya med gummi känns väldigt sportig!
Har svårt för länken (förlåt om jag svär i kyrkan)