Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite svårt. Svärdvisarna är riktigt snygga, men indexen är lite för feta för mig. Hade valt Bondklockan.
Min 2254.50 och kompisens 2221.80? Jag föredrar min alla dagar i veckan
Det finns lösningar på allt (snodd bild)Lite svårt. Svärdvisarna är riktigt snygga, men indexen är lite för feta för mig. Hade valt Bondklockan.
Agree. Älskar min 2254
Väldigt fintNär hösten verkar ha anlänt och regnet öser ner där ute, så passar jag på att ta fram systemkameran och leka lite med macrot och ta några närbilder på min relativt nyinförskaffade följeslagare. Det känns som att jag hittar någon ny detalj för var dag som går .
När hösten verkar ha anlänt och regnet öser ner där ute, så passar jag på att ta fram systemkameran och leka lite med macrot och ta några närbilder på min relativt nyinförskaffade följeslagare. Det känns som att jag hittar någon ny detalj för var dag som går .
Snygga bilder! Fortsätt så.När hösten verkar ha anlänt och regnet öser ner där ute, så passar jag på att ta fram systemkameran och leka lite med macrot och ta några närbilder på min relativt nyinförskaffade följeslagare. Det känns som att jag hittar någon ny detalj för var dag som går .
Väldigt fina bilder! Och såklart en grann bekväm klocka. Iofs en aning jävig, men men...När hösten verkar ha anlänt och regnet öser ner där ute, så passar jag på att ta fram systemkameran och leka lite med macrot och ta några närbilder på min relativt nyinförskaffade följeslagare. Det känns som att jag hittar någon ny detalj för var dag som går .
Det gör dom. Har själv bara mobilen och en äldre kompaktkamera så fortsätt gärna i en takt som passar digKul att mina bilder faller er i smaken .
Galet nöjd med denna. Suttit på i stort sett varje dag sedan jag köpte det för över en månad sedan - och det är inte ofta det händer
Alltid innan haft svårt för länken, men den sitter som gjutet..
Jag tycker den blir snyggare för varje dag man bär denLänken är inte vacker men den sitter sjukt gött. Bland de skönaste jag testat än så länge.
Vad är det för Nato? Riktigt snyggt!Funkar fint på nato
Funkar fint på nato
"Seatbelt nato"Vad är det för Nato? Riktigt snyggt!
Efter att posten hållit i det i närmare två veckor kom gummit i rätt storlek till slut. Blir inget bad idag men nu är man redo för beach 2019!
Passar dig som handen i handsken!Då kan jag äntligen posta på riktigt i den här tråden. Första dagen men nya klockan
Ja, det blev riktigt bra. Inte alls för stor. Tack än en gång!Passar dig som handen i handsken!
Asså, det är ju så. SMP-länken är konstruerad för att vara unik och bekväm, den levererar båda sakerna med bred marginal.Även om det är ett antal år sen jag ägde en så är jag medlem i laget som tycker att länken är unik och skön som fan
Tycker många stör sig i onödanAsså, det är ju så. SMP-länken är konstruerad för att vara unik och bekväm, den levererar båda sakerna med bred marginal.