Klart jag ska... Haha!Klart du ska ha en sån!
1610/930
Tack
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klart jag ska... Haha!Klart du ska ha en sån!
1610/930
Håller med helt och hållet. Tilltalade inte överhuvudtaget. Har inte provat 39.5 PO ännuVar inne och klämde på nya SMP idag. Ville verkligen tycka om den men nej, den gav inte alls samma glädje som PO 39,5 Det kanske var butiksljuset som förstörde den, vet inte. Gummit var öht. inte i samma klass som Panerai heller.
Precis fått nya, very nice
Tackar, jodå, har ej bestämt än om jag gillar den mer än gamla, både och faktiskt, finnish och tavlan är outstanding, sedan fast tidigare kommentarer, i tråden, så tycker jag bandet är skönare än andra gummin som jag haft, inkl min AP Diver....Jävlar vad snyggt!
Tackar, jodå, har ej bestämt än om jag gillar den mer än gamla, både och faktiskt, finnish och tavlan är outstanding, sedan fast tidigare kommentarer, i tråden, så tycker jag bandet är skönare än andra gummin som jag haft, inkl min AP Diver....
Kanonbra imho!Precis fått nya, very nice
håller med där, saknar min seahorseJag tycker överlag att den är förbättrad, i synnerhet länken. Den gamla har dock vissa fördelar, "lack-tavlan" gjorde den lite dressigare. Vidare håller jag solid caseback högre än genomskinlig om den solida håller hög standard, något Seamasterns gjorde.
Graverade med laser, om jag minns rätt.Är vågorna på den nya tryckta (om ni förstår vad jag menar)? Det jag gillar med gamla vågtavlan är att den ser ut att bestå av målade svarta vågor på en mörkt grå bakgrund (2254). Sen gillar jag ju svärdvisarna. Men avhåller mig från att bedöma den nya tills jag klämt irl.
Här är en annan sak jag undrar över, min 2254-länk har mittlänkar med borstade kanter medans bilden @gronvit postade har polerade kanter. Samma ref 2254 men med lite olika länkar.
Fortfarande den snyggaste SMP'n i mina ögon
lasergraveradeÄr vågorna på den nya tryckta (om ni förstår vad jag menar)? Det jag gillar med gamla vågtavlan är att den ser ut att bestå av målade svarta vågor på en mörkt grå bakgrund (2254). Sen gillar jag ju svärdvisarna. Men avhåller mig från att bedöma den nya tills jag klämt irl.
Har din länk kanske blivit uppfräschad någon gång?Här är en annan sak jag undrar över, min 2254-länk har mittlänkar med borstade kanter medans bilden @gronvit postade har polerade kanter. Samma ref 2254 men med lite olika länkar.
Svårt att tänka mig, själva boetten är IMO aldrig polerad. Får bildsöka 2254 och försöka se om min länk är helt unik, är den det och expertisen hävdar att det endast finns en utgåva av denna länk så måste ju någon varit på den.Har din länk kanske blivit uppfräschad någon gång?
Var inne och klämde på nya SMP idag. Ville verkligen tycka om den men nej, den gav inte alls samma glädje som PO 39,5 Det kanske var butiksljuset som förstörde den, vet inte. Gummit var öht. inte i samma klass som Panerai heller.
Här är en annan sak jag undrar över, min 2254-länk har mittlänkar med borstade kanter medans bilden @gronvit postade har polerade kanter. Samma ref 2254 men med lite olika länkar.
Svårt att tänka mig, själva boetten är IMO aldrig polerad. Får bildsöka 2254 och försöka se om min länk är helt unik, är den det och expertisen hävdar att det endast finns en utgåva av denna länk så måste ju någon varit på den.
Men köp en PO då!Var inne och klämde på nya SMP idag. Ville verkligen tycka om den men nej, den gav inte alls samma glädje som PO 39,5 Det kanske var butiksljuset som förstörde den, vet inte. Gummit var öht. inte i samma klass som Panerai heller.
Intressant! Får kolla på det, på jobbet och klockan hemma nu.Min ser likadan ut som din med borstade kanter på innerlänkarna. När jag viker länkarna max kan jag se att mina varit polerade tidigare och att det antagligen är nån marodör som polerat min länk tidigare.
Men för mig gör det inget. Blir lite mer toolig som den är nu.
Försöker!Men köp en PO då!
Ingen dålig uppgradering!
Uppgrade från SKX precis
Är det långa köer?Försöker!
Listan var så lång att jag inte ens fick ställa mig på den sa de. De föreslog att jag kunde plocka ut en 126710BLRO istället men jag sa nej, någon sådan skit vill jag inte ha.Är det långa köer?
Grattis och välkommen!
Uppgrade från SKX precis