• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

  • Ja

    Röster: 952 62.1%
  • Nej

    Röster: 582 37.9%

  • Totala väljare
    1,534
Då är man tillbaka i matchen....för tredje gången.
7D913534-CD0C-4BB4-901B-705F3C9730DB.jpeg

Du som haft ett gäng av den gamla modellen borde kladda ihop en recension!
 

eastwood

Rolex
2-Faktor
Kluven till de nya. Tycker vågorna sticker ut för mycket och dumt att de gjort den större samt tjockare. Däremot är det bra att mikrojusteringen i låset numera är standard. Dock har de gjort länken något tjockare, flyger inte heller hos mig i jämförelse med den äldre.
20181025_151342.jpg

20181025_151139.jpg
20181025_151300.jpg
 
D

Deleted member 8389

Guest
Detta är min andra som jag ägt, även denna fick vandra vidare till ny ägare till förmån för en Panerai Pam 088
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Jag klämde på denna igår i Sumpan!

De är riktigt riktigt fina! Gummit är toppklass, länken, den nya, tycker jag också är ett lyft!

De resta lumeplupparna är superfina, datum klockan sex ger harmoni och de små födan inslagen poppar!

nya verket är en riktig pangmacka!
Det blir till att fundera på en sån vad det lider!
EA4A16D7-D93E-4DEE-8235-D820E7C981BA.jpeg
Är det viklås på gummit eller vanligt törnlås?
 
Är det viklås på gummit eller vanligt törnlås?

Vanligt! Men spännet är snyggt och svarvat, inte slaget från ett stycke.

Fun fact: buzz ordet är att ”riktiga dykare” använder törnlås pga kunna dra åt runt våtdräkten.. jag vet inte jag.. känns lite som att det e billigare med törn!

Med det sagt är gummit superbekvämt och snyggt! Törnlåset känns välbyggt I den mån ett sånt lan vara det!

Jag tänker att i frågan gummi eller länk är också det magiska ordet!
 
Topp