Bossebäver
Silver
Då är man tillbaka i matchen....för tredje gången.
Du som haft ett gäng av den gamla modellen borde kladda ihop en recension!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man kanske borde göra det...Du som haft ett gäng av den gamla modellen borde kladda ihop en recension!
Man kanske borde göra det...
Hehe...förstår hur du känner. Stod i kö länge innan den kom hem.Ja, snabbt! Det kliar i mitt bankomatkort!!!
Den ser jättebra ut! Jag tar hand om din gamla så längeDå är man tillbaka i matchen....för tredje gången.
Det gör du med en ära! Trivs du med den?Den ser jättebra ut! Jag tar hand om din gamla så länge
Absolut! Den används näst intill dagligenDet gör du med en ära! Trivs du med den?
Hehe...förstår hur du känner. Stod i kö länge innan den kom hem.
Nej, men två 42mm och en 43,5Lite OT men har inte du ägt en 39.5 PO också?
Riktigt bra klockor, välkommen till KSSMP Quartz blev min instegsklocka men 2254 är en klassiker, en klocka jag aldrig gör mig av med.....
Där satt den!
Hahaha...det lovar jag!Jäklar vad den ser grym ut! Sprid inte mitt uttalande till Brattetråden bara.
Min gick också utanför cosc i början. Slutade mäta efter två månader (glömde bort det lite) och nu efter ett år verkar den ha hittat hem.Min 2018 gick strax utanför cosc. Hyggligt nöjd efter ruckning på garanti.
Vilken app?Min 2018 gick strax utanför cosc. Hyggligt nöjd efter ruckning på garanti.
WatchTrackerVilken app?
Förståelse för detta erhåller ni av mig utan dröjsmål! Bravo!Ganska nöjd med den här snabba bildbehandlingen...
Är det viklås på gummit eller vanligt törnlås?Jag klämde på denna igår i Sumpan!
De är riktigt riktigt fina! Gummit är toppklass, länken, den nya, tycker jag också är ett lyft!
De resta lumeplupparna är superfina, datum klockan sex ger harmoni och de små födan inslagen poppar!
nya verket är en riktig pangmacka!
Det blir till att fundera på en sån vad det lider!
Är det viklås på gummit eller vanligt törnlås?
Electric Blue är härlig Grattis!Så släppte PostNord äntligen paketet från Japan innehållande min nya favorit!
Tack! Ref. nr. 2255.80 dvs. den mekaniska varianten.Såg jättefin ut! Är det ref 226580?
Snygg som faaan, har den förra svarta utan vågor men habegäret på den nya är högt!!Va helsåld på blå...alltid haft blåa smp..men ju mer jag kikade o väntade växter den svarta...så min första svarta SMP
Busted!Jäklar vad den ser grym ut! Sprid inte mitt uttalande till Brattetråden bara.