• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 969 62.0%
  • Nej

Röster: 594 38.0%

• Totala väljare
    1,563
Va helsåld på blå...alltid haft blåa smp..men ju mer jag kikade o väntade växte den svarta...så min första svarta SMP
FB404058-FB84-43E3-9C4C-4437B25471AE.jpeg
19409187-28AA-4036-A113-5A402669CFD8.jpeg
8055F188-A972-44C9-8EFC-48F66F52A76E.jpeg
6F0BEFD1-28DE-4791-8F60-269A9FA3BD9E.jpeg
Snygg! Den växer på en?

Har ju själv blå SMPc, men hade otroligt svårt att välja mellan dem. Tycker de är exakt lika snygga. ;)

Gärna fler bilder! :)

Snygg! Den växer på en?

Har ju själv blå SMPc, men hade otroligt svårt att välja mellan dem. Tycker de är exakt lika snygga. ;)

Gärna fler bilder! :)
Den blå är fin...men har alltid haft blåa o aldrig tänkt nåt annat nu när den nya kom. Hade den blå i handen flera ggr i våras på diverse omega events...valde dock att förra månaden att inte plocka mitt tingade ex...ville fundera. Då tog det svarta mörka i mig över o valet föll på den svarta SMP

Jag gillar nya smp med rosegold, men gillar inte TT länk. Om man vill ha stållänken till, ska man då köp på gumme och sedan köpa vanliga länken till?

Min första riktiga klocka var en SMP 2220.80. Gillar verkligen tavlan på dessa. Gick sjukt bra också, typ +2/3 sek/vecka om man bar den om dagarna. Först i efterhand som jag hört massa dåligt om cal 2500, min var verkligen kanon.

BbAS40g.jpg
Jag njöt av lite gamla bilder och såg denna kommentaren...jag undrar vad som är dåligt med cal 2500 i dessa?

Jag var inne och testade nya SMP svart/rose på gummi idag. Gillade verkligen nya modelle...men tycker att den är lite för blingig...reflekterar
@Hebbe hur upplever du din svarta?
*jag tycker allmänt att dessa keramiska reflekterar mycket

Jag var inne och testade nya SMP svart/rose på gummi idag. Gillade verkligen nya modelle...men tycker att den är lite för blingig...reflekterar
@Hebbe hur upplever du din svarta?
*jag tycker allmänt att dessa keramiska reflekterar mycket
Näe inte alls överdrivet blingig faktiskt...men såklart mer ”glans” än de äldre med alu bezel. Hos AD i deras ljus blir ju just glansigheten påtaglig på de flesta ur

Någon som har koll på vad det kan kosta att byta glas + möjligtvis bezel på en SMP från 2009? Tack!

Här kommer "Ny förvärvet" 1997 Titan Chrono Fullset dock så är den på en fullservice (Utan polering såklart).
Kommer förhoppningsvis få hem henne nu i veckan (Efter en och en halv månads väntan ungefär)
Jag har sökt efter just denna passivt i ett par år så tack vare klocksnack och en vild chansning så blev den min.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp