Fulhamlad
Basic
Grattis och välkommen!
Btw: har Omega slutat tillverka den gamla SMPc nu?
Tack! Vet ej, Bergström i Malmö hade både svarta och blåa i lager. Men antar att det bara är en tidsfråga...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis och välkommen!
Slutat tillverka vet jag inte men jag fick svaret att modellerna kommer säljas parallelt ett tag framöver...kan tänka att det finns lager som ska tömmas.Grattis och välkommen!
Min ser likadan ut som din med borstade kanter på innerlänkarna. När jag viker länkarna max kan jag se att mina varit polerade tidigare och att det antagligen är nån marodör som polerat min länk tidigare.
Men för mig gör det inget. Blir lite mer toolig som den är nu.
Nu har jag kommit hem och kollat med att vika länkarna till max. Visst är det så, någon har borstat på länken! Var ju bra att jag fick det utrett. Nej, har inga som helst problem med det. Ser bra gjort ut och som sagt mera tooligt.Din länk är med största sannorlikhet polerad. Jag har haft samma klocka. Speedmasterlänkens mindre partier ska vara polerade.
Bra val, hoppas du blir nöjd
Uppgrade från SKX precis
Min är helt orörd, och den har polerade kantor!Svårt att tänka mig, själva boetten är IMO aldrig polerad. Får bildsöka 2254 och försöka se om min länk är helt unik, är den det och expertisen hävdar att det endast finns en utgåva av denna länk så måste ju någon varit på den.
Grattis och välkommen!
Läs på tavlanPRO? vad betyder det? är det inte en seamaster 300?
Läs på tavlan
Kolla ett par sidor bak i tråden, tror någon köpte ett eftermarknads från Zealande.Var kan jag köpa gummiarmband till Omega Seamaster? Gärna på nätet.
Någon som sett tvåtonarn i Stockholm? Skulle gärna känt på den iaf
Godförmiddag! En snabb fråga: När jag trycker lätt ovanpå vridningen mellan typ 40-50 så hör jag ett litet klickande ljud. Det får mig att undra om den verkligen sitter som den ska. Ingen aning om det är normalt eller inte. Hur är det med era klockor?
Ja flex kanske är ett bättre ord. Men när man gör det så knäpper det till lite.Min låter inget när jag trycker där men lite lite flex
Har du kvar på garantin så definitivt besök närmsta AD. Fast från Växjö är det väl antingen Kalmar eller Halmstad?Ja flex kanske är ett bättre ord. Men när man gör det så knäpper det till lite.
Japp, eller Jönköping. Det finns gott om garanti kvar så det får bli nästa gång jag har vägarna förbi.Har du kvar på garantin så definitivt besök närmsta AD. Fast från Växjö är det väl antingen Kalmar eller Halmstad?
Jag har haft 2st (inklusive din @MAGNETO ) och samtliga har haft ett litet spelrum i vridringen. Inget jag tänkte på mer än när jag testtryckte på vridringen. Men kolla med Fredrik nästa gång du har vägarna förbi Jönköping!Godförmiddag! En snabb fråga: När jag trycker lätt ovanpå vridningen mellan typ 40-50 så hör jag ett litet klickande ljud. Det får mig att undra om den verkligen sitter som den ska. Ingen aning om det är normalt eller inte. Hur är det med era klockor?
Tack! Att jag inte tänkte på att dra iväg ett meddelande till dig direkt. Då är säkert allt i sin ordning.Jag har haft 2st (inklusive din @MAGNETO ) och samtliga har haft ett litet spelrum i vridringen. Inget jag tänkte på mer än när jag testtryckte på vridringen. Men kolla med Fredrik nästa gång du har vägarna förbi Jönköping!
Ahh den är mycket lyckad.Måste säga att den är bra mycket bättre på handleden än på bild. Vågorna diskretare. Dock lite tjockare vilket speciellt märks då locket är plattare än föregångaren och sidorna därför ännu tjockare del av totalen. Föregångaren upplevdes närmare handleden. Spännet bättre, vridringen bättre (läsbarhet och distinktare klick) Som dykare/fritid mer mycket, mycket bra! Komplement till min FOIS? Personligen svart före blå...