Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där blev ju kanon!Sådär. Bort med länken. På med ett Hirsch Arne. Mycket bättre!
Coating eller keramik?
Keramisk (ej keramik).Coating eller keramik?
Min gamla 2531.80
Varken eller. Tydligen titanium.Keramisk (ej keramik).
Men sluta nu, boetten är keramisk (därav det svarta materialet och frågan ovan). Bezel och case back är i titan av förklarliga skäl.Varken eller. Tydligen titanium.
Boetten är ju märkt med ZrO2 på ena luggen.Varken eller. Tydligen titanium.
Sluta själv. Ring Eriksons ur och fråga istället.Men sluta nu, boetten är keramisk (därav det svarta materialet och frågan ovan). Bezel och case back är i titan av förklarliga skäl.
Den där är så grym!Vi ska baaaaara vara vänner
Info finns publicerad och det är som @Nicbex har skrivitSluta själv. Ring Eriksons ur och fråga istället.
Hur är gummit tycker du? Är sugen att testa det i sommar, trots att jag är en LÄNK-kille all day long.Sjukt nöjd med den nya smpc! Köpte den med stållänk samt gummi. Nu är jag ute eftet ett omega nato, svart eller någon annan passande färg. Så om någon har ett o vill sälja så skicka gärna pm
Detta gummit är helt otroligt! Riktigt bekvämt att använda och dessutom as snyggt Slå till om du har möjlighet..Hur är gummit tycker du? Är sugen att testa det i sommar, trots att jag är en LÄNK-kille all day long.
Snyggt jobbat! Det jag kan tillföra är då att den kommer att kosta 77.800.- som det ser ut nu.Info finns publicerad och det är som @Nicbex har skrivit
https://monochrome-watches.com/omeg...c-and-titanium-and-yes-it-is-a-no-date-watch/
Nicebex fortfarande facit gällande Omega.Info finns publicerad och det är som @Nicbex har skrivit
https://monochrome-watches.com/omeg...c-and-titanium-and-yes-it-is-a-no-date-watch/
Är frågande jag med. Speedy Apollo 8 också större med samma mått jmfrt med Pro i stål. Varför? Har ju samma verk som resp stålversion.Nicebex fortfarande facit gällande Omega.
Men 43,5mm? Dumheter, Omega!
Min 1120 och 1128 har alltid varit knäpptysta. Att rotorn börjar snurra när du vrider upp kronan är ett stort no-no, ta in den på garanti.Hur är det, hörs rotorn på era 1120-verk ? Min hörs rätt tydligt, 7750-nivå (minus vibrationerna). Saken är den att rotorn på min förra, Seamaster GMT med 1128 inte gick att höra alls. Det är ju samma verk med GMT-modul. En annan sak är att roton ibland hörbart börjar snurra om man virder kronan, fast bara ibland. Nu senast när jag körde igång den igång den igår från stillastående. Provat vrida kronan med klockan helt still så det är inte pga rörelser. Servad ifjol hos Krons med garanti som gäller fortfarande, om man skall försöka reklamera det? I övrigt finns inget att anmärka på.
Ok, tack för svar! Mindes fel, Nymans har servat den och kvitto från Västerås. Men dom skriver två års garanti på service, från Maj -18. Får försöka prata med dom.Min 1120 och 1128 har alltid varit knäpptysta. Att rotorn börjar snurra när du vrider upp kronan är ett stort no-no, ta in den på garanti.
Är det någorlunda samma blå nyans på sömmen på bandet och på bezeln tror jag det kan bli riktigt braVad tror ni om ett sånt här sailcloth på en bond smp? https://www.royalstraps.se/product/sail-strap-sailcloth-dive-strap-black-blue
Känns som att det skulle vara ett bra alternativ om man tröttnar på länken i framtiden.