• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 969 62.0%
  • Nej

Röster: 594 38.0%

• Totala väljare
    1,563
Finns det något som talar att det skulle passa?
Inte hört något om det, hittade en bild på nätet och jag tycker det ser schysst ut så hade vart spännande att veta om det passar.
E091AB7E-6E69-49B6-B48F-060BAC947A8F.jpeg

Bild lånad från nätet.

Har blivit grymt sugen på en Seamaster igen!
Hade en midsize tidigare iår men flippa den då den kändes lite för liten för att vara en dykare.
Tänkte därför fråga proffsen vad dom tycker! Är det här ett bra pris?
http://gripenbro.se/artiklar/watches/omega-25.html
Spontat känns det så.
Vet att gripenbro hänger här på forumet så vill också passa på att säga att jag menar inge elakt och vill verkligen inte ”hänga ut” någon på något sätt. Jag bara undrar helt enkelt :)

Har blivit grymt sugen på en Seamaster igen!
Hade en midsize tidigare iår men flippa den då den kändes lite för liten för att vara en dykare.
Tänkte därför fråga proffsen vad dom tycker! Är det här ett bra pris?
http://gripenbro.se/artiklar/watches/omega-25.html
Spontat känns det så.
Vet att gripenbro hänger här på forumet så vill också passa på att säga att jag menar inge elakt och vill verkligen inte ”hänga ut” någon på något sätt. Jag bara undrar helt enkelt :)
Helt ok pris!

Ja den är ju det, trevligaste jag har haft på länge. Tidlös design. Vilket år är din tillverkad? :)
Jag tror de är en 2005, har inte undersökt de vidare än. Skulle dock vilja ha ett nytt insert då mitt e lite repigt efter en retlig skada. Men vill inte lägga 4500 på ny bezel.

Senast ändrad:
Sedan min SMP var inne på service så har jag låtit den sova varje kväll med kronan ner och från den 15 Jan till idag 24 Jan så går den 75sek plus. Det är 8.3sek plus varje dag. Någon som vet vad är okej för min smp från 1994?
CD6AF0A6-AEEE-4CDB-BEC6-AB0F58A16929.jpeg

Senast ändrad:
Sedan min SMP var inne på service så har jag låtit den sova varje kväll med kronan ner och från den 15 Jan till idag 24 Jan så går den 75sek plus. Det är 8.3sek plus varje dag. Någon som vet vad är okej för min smp från 1994?
CD6AF0A6-AEEE-4CDB-BEC6-AB0F58A16929.jpeg
Sen är väl -4 sekunder till +6 sekunder ett snitt, har du provat att låta den ligga på andra sätt över nätterna? Brukar kunna påverka 3-4 sekunder åt olika håll.

Tillbaka
Topp