TonyM
Basic
Inte hört något om det, hittade en bild på nätet och jag tycker det ser schysst ut så hade vart spännande att veta om det passar.Finns det något som talar att det skulle passa?
Bild lånad från nätet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte hört något om det, hittade en bild på nätet och jag tycker det ser schysst ut så hade vart spännande att veta om det passar.Finns det något som talar att det skulle passa?
Helt ok pris!Har blivit grymt sugen på en Seamaster igen!
Hade en midsize tidigare iår men flippa den då den kändes lite för liten för att vara en dykare.
Tänkte därför fråga proffsen vad dom tycker! Är det här ett bra pris?
http://gripenbro.se/artiklar/watches/omega-25.html
Spontat känns det så.
Vet att gripenbro hänger här på forumet så vill också passa på att säga att jag menar inge elakt och vill verkligen inte ”hänga ut” någon på något sätt. Jag bara undrar helt enkelt
Tackar för det snabba svaretHelt ok pris!
Är ute efter ett gummi med böjda ändar som skall passa en smp, några tipps? Passar ett som är till planet ocean?
Är ute efter ett gummi med böjda ändar som skall passa en smp, några tipps? Passar ett som är till planet ocean?
De som passar Rolex 114060 går att sätta på en smp 2254.50. Kanske kan leda en bit på vägen?
Riktigt trevlig, skulle man ha som komplement till den svartaÄlskar hur visarna "svävar" fram över tavlan på denna! Så sjukt smart att sluta med lumen å den svarta kontrastlinjen på visarna en bit frånfästpunkten.
Tack! Å jag skulle ha en svart som komplement tänkte att detta skulle bli en snabb flipp, men tror jag ångrar mig. Riktigt trevlig faktiskt!Riktigt trevlig, skulle man ha som komplement till den svarta
Ja den är ju det, trevligaste jag har haft på länge. Tidlös design. Vilket år är din tillverkad?Tack! Å jag skulle ha en svart som komplement tänkte att detta skulle bli en snabb flipp, men tror jag ångrar mig. Riktigt trevlig faktiskt!
Jag tror de är en 2005, har inte undersökt de vidare än. Skulle dock vilja ha ett nytt insert då mitt e lite repigt efter en retlig skada. Men vill inte lägga 4500 på ny bezel.Ja den är ju det, trevligaste jag har haft på länge. Tidlös design. Vilket år är din tillverkad?
Ok, min är från 98:a. Samma med min, finns en del dings på bezel och inserten är repig. Lite patina skadar dock inte, ger bara charmJag tror de är en 2005, har inte undersökt de vidare än. Skulle dock vilja ha ett nytt insert då mitt e lite repigt. Men vill inte lägga 4500 på ny bezel.
-4 sekunder till +6 sekunder då den är chronometercertifierad (COSC).Sedan min SMP var inne på service så har jag låtit den sova varje kväll mes kronan ner och från den 15 Jan till idag 24 Jan så går den 75sek plus. Det är 8.3sek plus varje dag. Någon som vet vad är okej för min smp från 1994?
Det är långt Ifrån okej!Sedan min SMP var inne på service så har jag låtit den sova varje kväll mes kronan ner och från den 15 Jan till idag 24 Jan så går den 75sek plus. Det är 8.3sek plus varje dag. Någon som vet vad är okej för min smp från 1994?
Sen är väl -4 sekunder till +6 sekunder ett snitt, har du provat att låta den ligga på andra sätt över nätterna? Brukar kunna påverka 3-4 sekunder åt olika håll.Sedan min SMP var inne på service så har jag låtit den sova varje kväll med kronan ner och från den 15 Jan till idag 24 Jan så går den 75sek plus. Det är 8.3sek plus varje dag. Någon som vet vad är okej för min smp från 1994?
Sen är väl -4 sekunder till +6 sekunder ett snitt, har du provat att låta den ligga på andra sätt över nätterna? Brukar kunna påverka 3-4 sekunder åt olika håll.
Ok, då kan det nog vara läge för att rucka den så att du får ner hastigheten på den.Ja ligger den med krona upp eller platt med glaset uppåt så går den fortare än 8.3 sek varje dag...
Skall idag till urmakaren för liten GTG i halmstad så den får åka in på lite fix igenOk, då kan det nog vara läge för att rucka den så att du får ner hastigheten på den.
Och en till 2534.50 hade inte skadatIngen som råkar sitta på en bezel till min 2538.20?
Fortfarande sjukt nöjd med den!
GMT-bezel lär nog ingen på KS ha liggandes. Bästa tipset är att kolla Ebay men man kanske bara hittar till standard-SMP?Och en till 2534.50 hade inte skadat
Hittar ingen alls, bara lösa insert. Fick med ett sånt men det är som sagt ej original.GMT-bezel lär nog ingen på KS ha liggandes. Bästa tipset är att kolla Ebay men man kanske bara hittar till standard-SMP?