Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@ERIKSON URHANDEL kan nog hjälpa dig med det!Just övertagit vårdnaden av en 2531.80 i bättre bruksskick så jag välkomnar mig själv till eran fina tråd.
Allt över förväntan utom en liten grej. När jag skulle korta länken upptäckte jag att det satt två bandstift som inte var orginal pin+tube utan tjockare bandstift, och länken glappar rätt friskt då eftersom hålen där tuberna ska sitta är för stora för stiftet.
Inget jag anklagar tidigare ägare för att inte ha sett, då man kanske inte pillar med bandstiften mer än nödvändigt...
Då en länk skulle bort så var jag bara ett stift kort, och tog då stiftet från extralänken som medföljde så just nu funkar allt fint. Någon som har tips på vart jag kan kan få tag i nya stift för en hygglig peng?
Grattis! 5 dagar var ju nästan lång tidBörjade läsa denna tråd i helgen. 5 dagar och 82 sidor senare:
Jävla KS.
Började läsa denna tråd i helgen. 5 dagar och 82 sidor senare:
Jävla KS.
Kul med den länken också, gillar att den smalnar av. Hade den vanliga SMPc-länken smalnat av hade den varit perfekt.Började läsa denna tråd i helgen. 5 dagar och 82 sidor senare:
Jävla KS.
Kul med den länken också, gillar att den smalnar av. Hade den vanliga SMPc-länken smalnat av hade den varit perfekt.
Galet bra klocka på den där länkenBörjade läsa denna tråd i helgen. 5 dagar och 82 sidor senare:
Jävla KS.
Köpt länk separat?Började läsa denna tråd i helgen. 5 dagar och 82 sidor senare:
Jävla KS.
Köpt länk separat?
Galet bra klocka på den där länken
Vad blev det för gummi?Nja, jag köpte klockan med originallänk och denna som ett paket pre-loved men länken är köpt separat från början. Jag hade egentligen tänkt att ha den på gummi iom att jag inte gillar originallänken men detta är verkligen riktigt bra (gummi på väg in dock )
Tack! Håller med
Vad blev det för gummi?
Jag kollade med efter orginalet och kom fram till att gummit utan spänne var väl dyrt redan det. Gillar ändå orginallänken så tror inte den kommer att gå på gummi nog mycket för att motivera de tusenlapparna.Iom att original kostar huggorm och det här redan blivit dyrare än planerat så kör jag aftrrmarket.
Testar ”barak” (se länk). Har inte läst några recensioner men varit i kontakt med säljaren som bedyrar att det är riktigt gummi och inte något silikon. Återkommer med recension.
https://barakwatches.com/rubber-band-for-omega-seamaster-planet-ocean-with-deployment-clasp/
Det är denna look jag är ute efter:
Iom att original kostar huggorm och det här redan blivit dyrare än planerat så kör jag aftrrmarket.
Testar ”barak” (se länk). Har inte läst några recensioner men varit i kontakt med säljaren som bedyrar att det är riktigt gummi och inte något silikon. Återkommer med recension.
https://barakwatches.com/rubber-band-for-omega-seamaster-planet-ocean-with-deployment-clasp/
Det där var ju galet snyggt. Det liknar Planet Oceangummit tycker jag.
Ser lovande ut, återkom med en recension när du fått hem det!Iom att original kostar huggorm och det här redan blivit dyrare än planerat så kör jag aftrrmarket.
Har aldrig hört talas om det där märket men nu känns det som att jag skulle kunna köpa en blå smpc bara för att kunna sätta på det där bandetIom att original kostar huggorm och det här redan blivit dyrare än planerat så kör jag aftrrmarket.
Har aldrig hört talas om det där märket men nu känns det som att jag skulle kunna köpa en blå smpc bara för att kunna sätta på det där bandet