Ja, den växer å växer....Ögongodis!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, den växer å växer....Ögongodis!!
Jag har beställt en nu
Grattis! Blå?Jag har beställt en nu
Tack. Jepp, en blå.Grattis! Blå?
Snyggt!Tack. Jepp, en blå.
Grattis, den blåa är mycket bra!Jag har beställt en nu
Tack.Grattis, den blåa är mycket bra!
Jag förstår inte riktigt vissa dagar då jag funderar på att släppa min!?! Andra bara ler jag när jag tittar på den...är man ambivalent eller är man?!?Tack.
Jag har sett dina bilder, den är verkligen vacker.
Dock oklart när den dyker upp.
Tålamod är inte min starkaste gren.
Om du skulle släppa den, vad skulle du ersätta den med?Jag förstår inte riktigt vissa dagar då jag funderar på att släppa min!?! Andra bara ler jag när jag tittar på den...är man ambivalent eller är man?!?
Håller med, både Omega och dess ägare får ta skräp tycker jag. Men sånt står man ju över. Fulländad och den byter ju skepnad rejält i olika ljus.Tycker ofta att Omega får ta mycket skräp för att de byter modeller ofta. SMP Bond börjar väl ändå bli en klassiker och en ikon? Har ju genomgått rätt försiktiga uppdateringar ändå på samma teman som en SUB. Här är min.
Det är det som är den stora frågan...vad ersätter man denna med?Om du skulle släppa den, vad skulle du ersätta den med?
Moraklocka? Gökur?Det är det som är den stora frågan...vad ersätter man denna med?
HahaMoraklocka? Gökur?
Behåll den!
Som det verkar så är det SVÅRT att släppa den, så stannar gör den.......Behåll den!
Håller med, både Omega och dess ägare får ta skräp tycker jag. Men sånt står man ju över. Fulländad och den byter ju skepnad rejält i olika ljus.
Håller med dig. Dock glömmer man ofta denna som hängt med sedan -93...Som Seamasterägare och överlag Omega-positiv så kan jag dock hålla med till viss del. Omega har lite konstiga påhitt för sig.
Håller med dig. Dock glömmer man ofta denna som hängt med sedan -93...
Vad är det för modellnummer på denna? Jag är sugen på en SMP men har väldigt svårt att förlika mig i de nya visarna.Gillar min skarpt
2254.50Vad är det för modellnummer på denna? Jag är sugen på en SMP men har väldigt svårt att förlika mig i de nya visarna.
Haha har du köpt båda färgerna? :ODa hadde man en Seamaster igjen