Stämmef bra @Olipheus , fanns t o m 2009 tror jag. Finns andra (ref) varianter med svärdvisare också.2254.50
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stämmef bra @Olipheus , fanns t o m 2009 tror jag. Finns andra (ref) varianter med svärdvisare också.2254.50
Nei, den blåa er min. Har dock hatt den svarte tidligere.Haha har du köpt båda färgerna? :O
Fel tråd men snygg klockaRengör och byter patron på min reservoarpenna. Lamy Scala för den som är intresserad.
Oops! Ursäktar...Fel tråd men snygg klocka
Lätt häntOops! Ursäktar...
Tack
Aldrig varit intresserad av finskriveri annat än schysst ballpoint, men helvete vad jag älskar nörderiet!Felpost!
Rengör och byter patron på min reservoarpenna. Lamy Scala för den som är intresserad.
Visst? Mycket trevligt att nörda sig in på något, inte minst klockor.Aldrig varit intresserad av finskriveri annat än schysst ballpoint, men helvete vad jag älskar nörderiet!
Jag älskar verkligen allt man kan nörda in sig på. kanske fel tråd, men jag är väldigt sugen på en fin penna att signa kontrakt medVisst? Mycket trevligt att nörda sig in på något, inte minst klockor.
Grym.En älskling med på resan
Vad tänkte jag på när jag sålde denEn älskling med på resan
Jo precis, genomgått samma grej. Jag införskaffade den nya 8800'an och börjar på nytt med den.Vad tänkte jag på när jag sålde den
Varit nära på en sådan några gånger, lär blir en till sommarenJo precis, genomgått samma grej. Jag införskaffade den nya 8800'an och börjar på nytt med den.
Ja den gillar att resa, och idag regnade det så mycket här i Split att vattenskyddet sattes på prov.Vad tänkte jag på när jag sålde den
That one is a 2254.50, but there is also a 2234.50 that has the same hands plus a GMT hand and no HE valve. There is also a 2534.50 that is the same as the 2234.50 but has the standard Bond style linksVad är det för modellnummer på denna? Jag är sugen på en SMP men har väldigt svårt att förlika mig i de nya visarna.
Fin mörk crema. Den där har gått under bra tryck!Är man uppe i ottan så kan man få fint ljus på den blåa också. Här i sällskap med en morgonkaffe.
Ja, någonstans mellan 9-10 bar, vill jag minnas att jag brukar ligga på.Fin mörk crema. Den där har gått under bra tryck!