Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och vilken pizzeria är då det?Den fick hänga med o käka på kanske Sveriges bästa pizzeria?![]()
![]()
Lilla Napoli i FalkenbergOch vilken pizzeria är då det?![]()
Brittisk militärsymbol. Militärens egendom. Omega fick ok på att använda den.Vad betyden ”pilen” på NTTD?![]()
OkBrittisk militärsymbol. Militärens egendom. Omega fick ok på att använda den.
Finns även på klockans baksida:Brittisk militärsymbol. Militärens egendom. Omega fick ok på att använda den.
Håller med. Super snygg denna! Gummi eller mesh, och absolut inte den andra "original" länkenMesh gör sig även otroligt bra på de "vanliga" modellerna, inte bara no-dates. Speciellt för oss med klena handleder som har svårt att bära den klumpiga originallänken. Men priset för ett OEM är lite väl satsigt
![]()
![]()
Mixa med gummi, nato eller mesh så ska du se att den där inte är lika "tråkig"![]()
Tog sisådär 10+ år av klockköp innan pojkdrömmen om en SMP slogs in men den som väntar på något gott…
Lite som jag tänkte, refen känns som mycket klocka för pengarna och jag gillar hur den sitter och utseendet meeeen lite tråkig efter allt annat som kommit och gått kanske![]()
Måste ändå säga att den växt på mig (även om den är till försäljning), känns liksom lite vulgo och lyxig samtidigt som den är down to earth. Har en märklig relation med Omega![]()
Tog sisådär 10+ år av klockköp innan pojkdrömmen om en SMP slogs in men den som väntar på något gott…
Lite som jag tänkte, refen känns som mycket klocka för pengarna och jag gillar hur den sitter och utseendet meeeen lite tråkig efter allt annat som kommit och gått kanske![]()
Jag tycker den är kanonbra och så glad att jag drog den tillbaka från sälj för närmare ett år sedan. Sedan fick jag tag i en SM300-clasp med microjustering och det blev liksom pricket över i:et. Har kört 2254.50 Peter Blake i ett par år förr men jag skulle inte vilja byta den här mot en sådan nu. Tavlan är blank på rätt sätt (till skillnad mot den GS SBGN003 jag hade nyligen) och dubbel AR gör stor skillnad. Slänger in en arkiv-bild från i söndags.Måste ändå säga att den växt på mig (även om den är till försäljning), känns liksom lite vulgo och lyxig samtidigt som den är down to earth. Har en märklig relation med Omega![]()
Ja och att insert kan skifta nyans rätt mycketJag tycker den är kanonbra och så glad att jag drog den tillbaka från sälj för närmare ett år sedan. Sedan fick jag tag i en SM300-clasp med microjustering och det blev liksom pricket över i:et. Har kört 2254.50 Peter Blake i ett par år förr men jag skulle inte vilja byta den här mot en sådan nu. Tavlan är blank på rätt sätt (till skillnad mot den GS SBGN003 jag hade nyligen) och dubbel AR gör stor skillnad. Slänger in en arkiv-bild från i söndags.
![]()
Ja, jag vet inte… dubbel AR kanske inte är för alla? Men jag har haft 10+ Omegas samt andra märken med dubbel AR och några repor i AR har jag aldrig orsakat.Ja och att insert kan skifta nyans rätt mycketAR på utsidan är inte min favvo, hade en PO som såg ut som skit då AR repades rätt enkelt, fick köra polywatch och ta bort hela behandlingen tillslut
Ska försöka hitta bild på min gamla POJa, jag vet inte… dubbel AR kanske inte är för alla? Men jag har haft 10+ Omegas samt andra märken med dubbel AR och några repor i AR har jag aldrig orsakat.
Grattis! Mycket fin klocka. Längtar tills dess att OWG March är över.Första 36:an och intrycket är att storleken är helrätt. Haft 2254 och tyckte att den var lite stor och platt.
![]()