• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 976 62.1%
  • Nej

Röster: 595 37.9%

• Totala väljare
    1,571
Dumheter vet inga gränser ibland, tredje gången jag släpper en SMP och så fort jag är utan den så saknar jag den. Kanske är dags att äntligen försöka få tag på en 41:a igen, kanske Electric blue för att testa något ”nytt”?? 🤔

Blir ju roligare med bilder med,
IMG_4770.jpeg

IMG_9013.jpeg

IMG_6367.jpeg
Man lär av sina misstag 😅

1000011410.jpg

Dumheter vet inga gränser ibland, tredje gången jag släpper en SMP och så fort jag är utan den så saknar jag den. Kanske är dags att äntligen försöka få tag på en 41:a igen, kanske Electric blue för att testa något ”nytt”?? 🤔

Känner igen det där…
Är inne på min 3:e av samma färg, och varje gång jag har köpt ny har ju dessutom listpriset gått upp..🤦🏼‍♂️
Vilken färg har du trivts bäst med? Jag skulle vilja ha en vit nu till sommaren men har lite svårt att motivera att ha två likadana klockor samtidigt som jag inte vill sälja den svarta..
IMG_0304.jpeg

Känner igen det där…
Är inne på min 3:e av samma färg, och varje gång jag har köpt ny har ju dessutom listpriset gått upp..🤦🏼‍♂️
Vilken färg har du trivts bäst med? Jag skulle vilja ha en vit nu till sommaren men har lite svårt att motivera att ha två likadana klockor samtidigt som jag inte vill sälja den svarta..
IMG_0304.jpeg
Vill minnas att jag ägt en av dina svarta? 😅
Ett jäkla sattyg med dom där prishöjningarna, är ju inte långt ifrån +100% sedan jag köpte min första…
Jag skulle säga att den vita är den som fallit mig bäst i smaken. Har ju trots allt haft den två gånger. Upplever den som sportigare och roligare, framförallt under sommarhalvåret. ;)
IMG_4769.jpeg

Bilagor

• IMG_4769.jpeg
    IMG_4769.jpeg
    767 KB · Visningar: 1
Vill minnas att jag ägt en av dina svarta? 😅
Ett jäkla sattyg med dom där prishöjningarna, är ju inte långt ifrån +100% sedan jag köpte min första…
Jag skulle säga att den vita är den som fallit mig bäst i smaken. Har ju trots allt haft den två gånger. Upplever den som sportigare och roligare, framförallt under sommarhalvåret. ;)
IMG_4769.jpeg
Haha! Minns dessvärre inte men det är ju inte alls omöjligt😂

Nej det är ju så, det gör det ännu svårare att motivera ett köp av en till.. men som tur är(om man ska köpa dvs) ligger de bra i pris på andrahandsmarknaden 😊

Förstår dig! Den är gör sig bra mot en solbränd arm😎 själv har man safe’at på den svarta för att ha något vardagligt som funkar till allt.. har ju en blå dykare från R som jag varierar med

Haha! Minns dessvärre inte men det är ju inte alls omöjligt😂

Nej det är ju så, det gör det ännu svårare att motivera ett köp av en till.. men som tur är(om man ska köpa dvs) ligger de bra i pris på andrahandsmarknaden 😊

Förstår dig! Den är gör sig bra mot en solbränd arm😎 själv har man safe’at på den svarta för att ha något vardagligt som funkar till allt.. har ju en blå dykare från R som jag varierar med
Den svarta är enligt mig en bättre allround, funkar som du säger till allt medan den vita är lite roligare och det händer lite mer i tavlan i rätt ljus. :)
IMG_6969.jpeg

Hade båda ett tag, ifall du behöver hjälp att motivera yin och yang-kombon… ;)
IMG_2346.jpeg

IMG_4770.jpeg

IMG_9013.jpeg

IMG_6367.jpeg
Det är om inte annat en fantastisk bild med kaffekoppen & har själv gått lite i tankarna att byta till en sådan. Men känner samtidigt att det finns risk att jag kommer sakna min för mycket...🤷‍♂

Tillbaka
Topp