• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 993 62.2%
  • Nej

Röster: 604 37.8%

• Totala väljare
    1,597
Någon som har en clickspring liggandes till smp 41mm. Min var i två delar 🙃
IMG_6799.jpeg
@DrKlocka kanske

ahh! Den är grön! Det förklarar färgen på ”seamster” och sekunden.

Tycker det funkar! En rolex i den kombinationen hade garanterat kallats ”sub way” o haft en stadig premium!

IMG_0205.jpeg
Jag har tänkt att det skulle vara fint med gul tippen på sekundvisaren och gula armband . Men å andra håll den är väldigt tonad och passar till den flesta istället för bara sommarklocka .

Nån som råkar ha en midsize till salu?
Är flexibel när det gäller både vad det är för verk och tavla, men bör vara i det billigare spannet.

Om det är den keramiska med datum du menar så är ju blå väldigt blå…svarta mer allround. Har alltid gillat blå bäst ändå av dem.

Men den senaste utan datum tycker jag skickar dem båda upp på läktaren ;)

IMG_6429.jpeg
Tycker blå om vi pratar om den senaste. Om man kör den på länk, på gummi tycker jag det blir lite väl mycket blått... backar vi till SMPc så tycker jag den svarta solklart är bäst.
Tack för input och sorry för bristande tydlighet, det är mycket riktigt den senaste vi snackar om. :)

Hade första keramiska i blått och har haft den senaste i svart och vitt i omgångar. Varit lite rädd för just det ni båda nämner, att det blir väldigt blått med på den senaste… 🤔

…och ja @Hebbe, din är helt makalöst bra! 🤩

Tack för input och sorry för bristande tydlighet, det är mycket riktigt den senaste vi snackar om. :)

Hade första keramiska i blått och har haft den senaste i svart och vitt i omgångar. Varit lite rädd för just det ni båda nämner, att det blir väldigt blått med på den senaste… 🤔

…och ja @Hebbe, din är helt makalöst bra! 🤩
Har man en länk så tvekar jag inte över den blå och visst skulle jag vilja ha gummit att varva med. Den gröna är kanonbra så fundera gärna på den (iofs fick den ju aldrig samma handledstid som min svarta SMPc, hur det nu är så blir det ju lite "smalare").

Tillbaka
Topp