• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Uppsnack inför 2022 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hittade den här skönheten på Bukten med matchande brunt läderband, kan ju vara ett tips att satsa på;) Den läckra designen borde ju passa i de flesta sammanhang, dock kanske priset på 15 dollar gör den till graal-material. En nackdel är att säljaren kanske inte skickar till Sverige, men man får väl ta kontakt och förklara att man befinner sig i en nödsituation...
 
Senast ändrad:
Hittade den här skönheten på Bukten med matchande brunt läderband, kan ju vara ett tips att satsa på;) Den läckra designen borde ju passa i de flesta sammanhang, dock kanske priset på 15 dollar gör den till graal-material. En nackdel är att säljaren kanske inte skickar till Sverige, men man får väl ta kontakt och förklara att man befinner sig i en nödsituation...
Fanken altså...ja, ja: "May not ship to Norway". :banghead:
 
Hittade den här skönheten på Bukten med matchande brunt läderband, kan ju vara ett tips att satsa på;) Den läckra designen borde ju passa i de flesta sammanhang, dock kanske priset på 15 dollar gör den till graal-material. En nackdel är att säljaren kanske inte skickar till Sverige, men man får väl ta kontakt och förklara att man befinner sig i en nödsituation...
Fanken altså...ja, ja: "May not ship to Norway". :banghead:
Ni verkar ju skitsugna så jag kanske kan agera mellanhand? ;)
 
Takker. Jeg får satse på noe annet. March Lab f. eks.: Passe navn da. :)

mansart-automatic-watches.jpg
 
Nu är den här! Glöm inte att sätta på ljudet 🥵

Damens första reaktion: ÅHHHHHH det känns som man är i Ruhpholding och tittar på skidor.

Jag: jag ska ha den hela mars

Hon: du skojar. Är du efterbliven eller

Jag: öppnar förpackningen och bjällran låter

Hon: jag hoppas du skickar tillbaka den. Du ska väl helt seriöst inte ha den hela mars.

Jag: Jooo, det är ju owgm!

Hon: lägg av! Jag vill aldrig mer höra den där bjällran!

Jag: jag kanske kan tejpa den? håller fingret i bjällran för att visa att den då inte låter

Hon: stänger dörren och går
_______________________________

Mission accomplished? Längtar till mars! Obs, styvare band får man leta efter!
20220118_161221.jpg

20220118_161233.jpg
20220118_161252.jpg
20220118_162446.jpg

Bjällran är ju en välsignelse, man slipper höra det skithöga tickandet
 
Hittade den här skönheten på Bukten med matchande brunt läderband, kan ju vara ett tips att satsa på;) Den läckra designen borde ju passa i de flesta sammanhang, dock kanske priset på 15 dollar gör den till graal-material. En nackdel är att säljaren kanske inte skickar till Sverige, men man får väl ta kontakt och förklara att man befinner sig i en nödsituation...

Seiko's "bajsfemma" just got competition.. 🤣
 
Hittade den här skönheten på Bukten med matchande brunt läderband, kan ju vara ett tips att satsa på;) Den läckra designen borde ju passa i de flesta sammanhang, dock kanske priset på 15 dollar gör den till graal-material. En nackdel är att säljaren kanske inte skickar till Sverige, men man får väl ta kontakt och förklara att man befinner sig i en nödsituation...
När du väl fått hem den däringa sen så är det bara att köra vidare på temat😉
 

Bilagor

  • Screenshot_20220118_222324.jpg
    Screenshot_20220118_222324.jpg
    54.3 KB · Visningar: 3
  • Screenshot_20220118_222146.jpg
    Screenshot_20220118_222146.jpg
    56.9 KB · Visningar: 3
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp