Deltagare i OWGMarchMan blir ju lite nyfiken på målgruppen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Deltagare i OWGMarchMan blir ju lite nyfiken på målgruppen!
Breda massan alltså.Deltagare i OWGMarch
Det här slog mig som klocknördens motsvarighet till "vadå, du har ju klocka i mobilen" i löparsammanhangVilket gnäll om träningsklockor, spring med mobilen på armen som jag gör
Mobilförbud...Det här slog mig som klocknördens motsvarighet till "vadå, du har ju klocka i mobilen" i löparsammanhang
Kom som en blixt från klar himmel när jag tog en kaffepaus idag. Var tvungen att leta upp orginalposten
Bra poäng där. Om man har en klocka i mobilen så bör väl den förbjudas under owgm?Mobilförbud...
Ööööö.....Ska alla köra swatch eller? Ingen som törs ta Snåkdraken då? Lånar en snygg bild från @Fliegerchronograph🚁 så att ni blir sugna. Om @Jakob Häll tar den så bjussar jag på personlig frakt fram till dörren!
Tror vi får hålla ett öga på den där filuren...Vad är det du brukar säga @v0n ...
"Famous last words"
Mobilen får iallafall inte vara på handledenBra poäng där. Om man har en klocka i mobilen så bör väl den förbjudas under owgm?
Om man har en klocka i mobilen så bör väl den förbjudas under owgm?
Förbjuds mobilen så kommer man iallafall hinna hänga med i trådenBra poäng där. Om man har en klocka i mobilen så bör väl den förbjudas under owgm?
Kommer bli intressanta foton då också.Förbjuds mobilen så kommer man iallafall hinna hänga med i tråden
Det finns fördelar med allt!Förbjuds mobilen så kommer man iallafall hinna hänga med i tråden
Vilken menar du?Ta den som ser ut som en klocka vetja
Gänget från fototråden postar finbilder på sin swatch tagna med systemkameraKommer bli intressanta foton då också.
Tja, inte f*n är det pöbelnBreda massan alltså.
Röstar på Jet Set, man hör på namnet att inte vem som helst klarar av (eller får?) bära upp en sånBlir ju att vara med i år igen, med dykare, plasthistoria eller brun klump.
Förra årets Timex (längst till höger) får vila i år.
Annars är det ju bara att tråla Tradera efter en billig klocka för årets uppdrag.
Det kommer instruktioner längre fram.Skulle man presentera sina klockor i en separat tråd sen?
Kanske en sån här
Det kommer instruktioner längre fram.
Haha, samma här!E sååå taggad!! Måste hålla uuuut
Hoppas känslan håller hela vägen fram ♥Haha, samma här!
Jag får ju vara en massa ordineringar och bonus lavetter… inte samma sak hjärtat
I år ska du få en riktigt fladdermuslavett så det skallrar i rutorna på Kongo-ön.Jag får ju vara en massa ordineringar och bonus lavetter… inte samma sak hjärtat
Kanske en sån här