Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De to siste forslagene vil nok gi deg litt problemer fra midten av mars.Självklart är man på även i år, men skall man göra det ”lätt” för sig med favoriten, eller kanske extra svårt med den man använder minst, eller bara slumpa ett nr mellan 1-7 och se vad klocklådan ger?
Det enda jag var säker på var att skippa datumkomplikation i år men slumpa låter också intressant, tål att funderas påSjälvklart är man på även i år, men skall man göra det ”lätt” för sig med favoriten, eller kanske extra svårt med den man använder minst, eller bara slumpa ett nr mellan 1-7 och se vad klocklådan ger?
Är inte du egenföretagare?
Är inte du egenföretagare?
Jo, men kändes för lätt i fjol, behöver kanske mer utmaning i år Kanske borde satsa på den som jag funderat mest på att flippa?De to siste forslagene vil nok gi deg litt problemer fra midten av mars.
Jeg tenkte det samme. Sikkert en god plan på papiret - men blir jo en laaaaaang mars måned, da....Kanske borde satsa på den som jag funderat mest på att flippa?
trodde först att det var vår whatsapp gruppÄr inte du egenföretagare?
FXD hade ju varit given.Funderar på en Tudor i år
Tufft när @Been får samtalet 2/3FXD hade ju varit given.
Jag sitter på nålar. Vad har du åt mig i mars?@Berns fick jag välja din OWG-klocka från min samling eller hur blir det? Isf kan jag tillkännage vilken klocka det är du kommer få använda
Ja eller men det är ju mer än en månad kvarFXD hade ju varit given.
Ja eller hur då åker jag ut för första gången kanskeTufft när @Been får samtalet 2/3
Du får veta så fort du antar min utmaningJag sitter på nålar. Vad har du åt mig i mars?
TBD betyder ”inte bestämt mig ännu” eller?
Japp!TBD betyder ”inte bestämt mig ännu” eller?
Då signar vi väl upp för detta galenskap i år igen då…
5Självklart är man på även i år, men skall man göra det ”lätt” för sig med favoriten, eller kanske extra svårt med den man använder minst, eller bara slumpa ett nr mellan 1-7 och se vad klocklådan ger?
To be announced men accepted var ju lite roligare.TBA vad är det som det står på dig på hemsidan @Staafen to be accepted eller?
Det läggs in manuellt så det kommer.Anmälde mig på hemsidan också men verkar inte komma med på listan. Kanske måste godkännas av admin?
Ah okDet läggs in manuellt så det kommer.