Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar Roosterman, då är det bestämt, morfars gamla handjagade Eweco utan datum. Inte haft den så mycket på ett par år, Blir intressant detta
Glad att kunna hjälpa (stjälpa?) tillTackar Roosterman, då är det bestämt, morfars gamla handjagade Eweco utan datum. Inte haft den så mycket på ett par år, Blir intressant detta
Mmm den där gillar viPlan B klocka är redo
A heavy hitter.
Är lite orolig att den är för liten.... så jag måste testa PAM372 innan jag bestämmer migMmm den där gillar vi
Klart du ska köra på den!!!
Utan läder, så klartMmm den där gillar vi
Klart du ska köra på den!!!
Vad säger du?! Klart det ska vara läder på en PloppUtan läder, så klart
Innan @Staafen pingar mig, Nej!Vad säger du?! Klart det ska vara läder på en Plopp
Haha jag tänkte precis göra det.Innan @Staafen pingar mig, Nej!
Skräll!Haha jag tänkte precis göra det.
Vill se bild på den ocksåDå är man anmäld med Spider-Man
Vill se bils på den också
HAHAHA den där är galen 🕷
Den är påväg till Sverige as we speak..
Älskar locket…
Aj då, får man väl uppdatera alta vista först. TackDet blir bara via sajten i år. Vi kommer gå ut med det mer aktivt inom kort men går att anmäla sig redan nu.
Hahaha!
Tänk mindre och kör på ba! Finns många fina klockor i plast...den här var väl fet t.ex?Äntligen dags... eller? Jag minns förra året, min debutsäsong, med såväl värme som panikångest.
Jag har inte vågat fatta ett definitivt beslut om deltagande än, och i mångt och mycket kommer det an på val av klocka.
Jag har bara ett visst antal klockor som pallar trycket vad gäller att hänga med på jobbet, då jag inte orkar ta av min klocka i metalldetektorer. Krav på knasigt boettmaterial således. Jag är lite rädd att bränna ut någon av de klockor jag har idag och tänkte därför utmana mina kamrater på KS: Sälj på mig eller rekommendera något att köra OWG med!
@Jungelbobo min trogne vapendragare, jag antar att du är med mig i detta?
Lots of love!
Edit:jätte jätteelakt sagt, ber om ursäktEn Spidermanklocka skulle man ju lätt kunna bära med stolthet en hel månad. Men en parfymklocka däremot.. DET hade varit en utmaning.