• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Uppsnack inför 2022 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Det där med att välja klocka kommer bli en riktig pärs i år. Inte nog med en återväckt kärlek till kvartsdykare med Mrp.sa-boett, så åkte min Oristank på handleden igår och stökade till det lite extra.
 
Plan B klocka är redo 🥳
2B1150D5-ACB6-4DBA-9618-B7B68BB520FA.jpeg
 
Äntligen dags... eller? Jag minns förra året, min debutsäsong, med såväl värme som panikångest.
Jag har inte vågat fatta ett definitivt beslut om deltagande än, och i mångt och mycket kommer det an på val av klocka.

Jag har bara ett visst antal klockor som pallar trycket vad gäller att hänga med på jobbet, då jag inte orkar ta av min klocka i metalldetektorer. Krav på knasigt boettmaterial således. Jag är lite rädd att bränna ut någon av de klockor jag har idag och tänkte därför utmana mina kamrater på KS: Sälj på mig eller rekommendera något att köra OWG med!

@Jungelbobo min trogne vapendragare, jag antar att du är med mig i detta?

Lots of love!
 
Äntligen dags... eller? Jag minns förra året, min debutsäsong, med såväl värme som panikångest.
Jag har inte vågat fatta ett definitivt beslut om deltagande än, och i mångt och mycket kommer det an på val av klocka.

Jag har bara ett visst antal klockor som pallar trycket vad gäller att hänga med på jobbet, då jag inte orkar ta av min klocka i metalldetektorer. Krav på knasigt boettmaterial således. Jag är lite rädd att bränna ut någon av de klockor jag har idag och tänkte därför utmana mina kamrater på KS: Sälj på mig eller rekommendera något att köra OWG med!

@Jungelbobo min trogne vapendragare, jag antar att du är med mig i detta?

Lots of love!
Tänk mindre och kör på ba! Finns många fina klockor i plast...den här var väl fet t.ex? :woot:
669ab862-9b42-4695-a9a2-31be81e2f584-jpeg.1972869
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp