• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Uppsnack inför 2022 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
😂 Oerhört coolt köp är bärsen alkoholad?
Haha nä alltså burken är caset
Edit: Bild
89B58C00-1348-4A4A-BB08-95E9A93147B1.jpeg
 
Den där Musk MR2129-klockan ser ju ut att vara en klocka som, med ett av KS mest slitna uttryck, kan komma att ”växa på en” under en OWG March-utmaning. Det är ju upp till deltagarna att avgöra hur utmanande (och utmattande) deltagandet skall vara, men den där klockan är definitivt värre än @Jakob Hälls blodflödeshämmande Musseklocka. Jag säger som Emil i Lönnebergas pappa, stolleprov!

116F66B0-190A-4B78-B234-FF32F9185A82.jpeg
 
Senast ändrad:
Den där Musk MR2129-klockan ser ju ut att vara en klocka som, med ett av KS mest slitna uttryck, kan komma att ”växa på en” under en OWG March-utmaning. Det är ju upp till deltagarna att avgöra hur utmanande (och utmattande) deltagandet skall vara men den där klockan är definitivt värre än @Jakob Hälls blodflödeshämmande Musseklocka. Jag säger som Emil i Lönnebergas pappa, stolleprov!

116F66B0-190A-4B78-B234-FF32F9185A82.jpeg
Jag tänker lite.. Såååå smidig... Så länge man inte ska ha några kläder på sig.... 🤔
 
Den där Musk MR2129-klockan ser ju ut att vara en klocka som, med ett av KS mest slitna uttryck, kan komma att ”växa på en” under en OWG March-utmaning. Det är ju upp till deltagarna att avgöra hur utmanande (och utmattande) deltagandet skall vara men den där klockan är definitivt värre än @Jakob Hälls blodflödeshämmande Musseklocka. Jag säger som Emil i Lönnebergas pappa, stolleprov!

116F66B0-190A-4B78-B234-FF32F9185A82.jpeg
Man får se till att använda klockan på båda armar, annars kan man se ut så här i början av april:
Armothy.png
 
Den har ju allt! En sossefärgad köksfläktsdykare med kromboett.
Att hitta en sosseklocka vore ju drömmen! Har sossedecilitermåttet men en klocka har jag inte ens sett på bild. Den enda partipolitiska klocka jag haft är Ny Demokrati-klockan. Mao räknas inte för de bara har ett parti i Kina.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp