Haha nä alltså burken är casetOerhört coolt köp är bärsen alkoholad?
Edit: Bild
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha nä alltså burken är casetOerhört coolt köp är bärsen alkoholad?
Jaså ok haha får dugaHaha nä alltså burken är caset
Best wishes - fra vest. 31 dager med det der. RESPECT!OWG-Klockan är här! Ångesten är total redan nu men vad gör man inte för att plåga sig själv lite? What doesn’t kill you…
Öl kan aldrig bli fel! Sen om man kan klassa budweiser som öl är en annan femmaOWG-Klockan är här! Ångesten är total redan nu men vad gör man inte för att plåga sig själv lite? What doesn’t kill you…
What does American beer and having sex in a canoe have in common?Öl kan aldrig bli fel! Sen om man kan klassa budweiser som öl är en annan femma
Nu ska inte du vara sån Här i frihetens högborg är det knappt någon som reagerar Snudd på patriotisk!
Haha såg Biden live hos Shcneider Weisse förra åretEn Biden-klocka för er som vill
Aj... ajajaj...OWG-Klockan är här! Ångesten är total redan nu men vad gör man inte för att plåga sig själv lite? What doesn’t kill you…
Jag tänker lite.. Såååå smidig... Så länge man inte ska ha några kläder på sig....Den där Musk MR2129-klockan ser ju ut att vara en klocka som, med ett av KS mest slitna uttryck, kan komma att ”växa på en” under en OWG March-utmaning. Det är ju upp till deltagarna att avgöra hur utmanande (och utmattande) deltagandet skall vara men den där klockan är definitivt värre än @Jakob Hälls blodflödeshämmande Musseklocka. Jag säger som Emil i Lönnebergas pappa, stolleprov!
Läderlappis kör iofs mantel och kallingar tänker jagJag tänker lite.. Såååå smidig... Så länge man inte ska ha några kläder på sig....
Då är det ju lugnt.. Så länge den inte ska under något klädestyg på armenLäderlappis kör iofs mantel och kallingar tänker jag
Om läderlappen ska örfila med den där på armen så kan det nog ringa gott i öronenLäderlappis kör iofs mantel och kallingar tänker jag
Musk-ulär superhjälte, ALLT stämmer. Vad sa vi...gick det att köpa klockan i fråga? Vår maskerade vän ska inte behöva tänka på pengarna och så tycker jag, vi fixar?Då är det ju lugnt.. Så länge den inte ska under något klädestyg på armen
Som sagt, ser bara fördelar härOm läderlappen ska örfila med den där på armen så kan det nog ringa gott i öronen
Man får se till att använda klockan på båda armar, annars kan man se ut så här i början av april:Den där Musk MR2129-klockan ser ju ut att vara en klocka som, med ett av KS mest slitna uttryck, kan komma att ”växa på en” under en OWG March-utmaning. Det är ju upp till deltagarna att avgöra hur utmanande (och utmattande) deltagandet skall vara men den där klockan är definitivt värre än @Jakob Hälls blodflödeshämmande Musseklocka. Jag säger som Emil i Lönnebergas pappa, stolleprov!
Det vore ju fint att få en ursäkt att börja röka igen…Äntligen @Highvalley, här har vi din OWG-klocka.
Marlboro Cronel klocka
Utropspris: 400 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2022-01-29 17:05:50. Köp & sälj begagnade & oanvända Herr på Tradera.www.tradera.com
Den har ju allt! En sossefärgad köksfläktsdykare med kromboett.Det vore ju fint att få en ursäkt att börja röka igen…
Ännu bättre!
Att hitta en sosseklocka vore ju drömmen! Har sossedecilitermåttet men en klocka har jag inte ens sett på bild. Den enda partipolitiska klocka jag haft är Ny Demokrati-klockan. Mao räknas inte för de bara har ett parti i Kina.Den har ju allt! En sossefärgad köksfläktsdykare med kromboett.
...lite väl mycket 2020 tycker jag men annars är det väldans bekvämt