Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska vara smör, allt annat är bra fake, lite som att inte köra OEM band på en pannaStekt i smör eller margarin?
Köper den 1/4. Vi säger så!Min owg klocka!!
Owg startar på min födelsedag, hoppas jag vinner något fint
10 veckor eller man kan tryck på knappen 800 gångerJösses! Jag hade helt missat att det finns klockor med glimlampor, och då var jag ändå med när glimlampor fortfarande användes som någorlunda aktuell teknik i exempelvis kontrollpaneler i processindustri.
Hur länge räcker batteriet?
Jag vill ha den!
Alla var fina men jag röstar på Svalan.Har valt ut mina kandidater nu, jag tror det i aLLa fall! Svåra blir att välja, med eller utan datum...
Alla var fina men jag röstar på Svalan.
Jag tycker Olma eller Nobeza, de var fränaHar valt ut mina kandidater nu, jag tror det i aLLa fall! Svåra blir att välja, med eller utan datum...
Alla är riktigt fina, men jag skulle nog gå på Nobezan. Däremot över lopped av en månad kanske Tissot:en är mer neutral och lättare att förhålla sig till(?).Har valt ut mina kandidater nu, jag tror det i aLLa fall! Svåra blir att välja, med eller utan datum...
Har valt ut mina kandidater nu, jag tror det i aLLa fall! Svåra blir att välja, med eller utan datum...
Jag tycker Olma eller Nobeza, de var fräna
Alla är riktigt fina, men jag skulle nog gå på Nobezan. Däremot över lopped av en månad kanske Tissot:en är mer neutral och lättare att förhålla sig till(?).
Exakt! Orange minutvisare är svårslaget.Fantastisk tavla på den, och extra plus för den orangea minutvisaren!
Det är comittment!Här är en riktig owg.
Har faktiskt inte tänkt något närmare på det. Men när man blir called out såhär så måste man ju nästan deltaVolvon fick som bekant ett nytt hem. Nu har nästa utmanare anlänt. Detta blir utan tvivel en utmaning för oss bägge två. Handjagad mysmögel med okänd servicehistorik som ska ticka 31 dagar i streck. Jag har aldrig kört en handjagad mer än kanske ett dygn eller två. Vem ger sig först??
Har @eNielsen bestämt sig vilken klocka som ska få äran?
30 dagar?Har faktiskt inte tänkt något närmare på det. Men när man blir called out såhär så måste man ju nästan delta
Får rota i lådorna och se om där finns något som jag kan stå ut med i 30 dagar.
Den där var ju svincool! Fan en baggis i en månadVolvon fick som bekant ett nytt hem. Nu har nästa utmanare anlänt. Detta blir utan tvivel en utmaning för oss bägge två. Handjagad mysmögel med okänd servicehistorik som ska ticka 31 dagar i streck. Jag har aldrig kört en handjagad mer än kanske ett dygn eller två. Vem ger sig först??
Har @eNielsen bestämt sig vilken klocka som ska få äran?
31 såklart.. var lite snabb där30 dagar?
Ja den är riktigt schysst faktiskt! West End Watch Co är helt nytt för mig men gillar den skarpt.Den där var ju svincool! Fan en baggis i en månad
Du ska ju inte säga något, ju fler som tror att det är 30 dagar i mars desto bättre.30 dagar?
Aldrig hört talas om heller. Spelar på något vis mindre roll om det är en gammal vintagedinka för småpengar tycker jag dock.Ja den är riktigt schysst faktiskt! West End Watch Co är helt nytt för mig men gillar den skarpt.
Maila på [email protected] så fixar jag det.Har (dessvärre) bestämt mig för att köra OWGM med "Pucko". Tror inte jag kan ändra själv på hemsidan, är det endast admins som kan göra det? Ping @Berns
Det var absolut småpengar Boetten är helt i stål faktiskt. Rostfritt vet jag inte men den är inte kromad eller liknande.Aldrig hört talas om heller. Spelar på något vis mindre roll om det är en gammal vintagedinka för småpengar tycker jag dock.
Nu vet jag iofs inte vad den kostade men boetten ser inte ut att vara i rostfritt så misstänker den var billig.
Är du less på den efter mars kanske man kan ta över den.