Fråga frugan iställetJag är på! Klarar vi mer än förra året är frågan?!?!?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fråga frugan iställetJag är på! Klarar vi mer än förra året är frågan?!?!?!
Att jag kan vara med är klart, frågan är om hon tillåter mer än första dagen i år!Fråga frugan istället
Jag hejar på dig och din fina pingelklockaAtt jag kan vara med är klart, frågan är om hon tillåter mer än första dagen i år!
Jag är på! Klarar vi mer än förra året är frågan?!?!?!
Rymdpromenad är inte något problem förutsatt att man är rätt utrustadDu är en vanlig gubbe. Det räcker med att veta när bussen går hem och att kunna räkna till tjugo på gymmet. Det blir varken OS eller rymdpromenad i år i alla fall.
Vad skall du separera från flickvännen?Jag är på! Klarar vi mer än förra året är frågan?!?!?!
Thats correct and you have to be honest about.But will this work? We post pictures every day to show that we have the same watch or? I am new here
Got it thanksThats correct and you have to be honest about.
It's a matter of honor and honesty.
Jag separerar inte, det är isåfall hon! Vi alla vet ju hur det gick förra åretVad skall du separera från flickvännen?
Eller har du fått tillåtelse i år
Nu jäklar är uppsnacket igång. Min närmsta omgivning är svår att entusiasmera. så jag vänder mig till KS för att få den där riktiga peppen. Årets idrottsprestation är nära förestående: Klappa igång mig! Förra årets prisklocka har vilat sig i form för detta...
@frere jag hoppas du vågar något spektakulärt i år.
@Jungelbobo vad pryder dig i mars?
Du kommer moonwalka dig igenom mars med den där.Rymdpromenad är inte något problem förutsatt att man är rätt utrustad
Famous last words……Då ska vi se om andra året blir lika enkelt som första
Frågan på allas läppar! Kanske dags att leta efter en Airbnb?Jag är på! Klarar vi mer än förra året är frågan?!?!?!
Den var lika episk som @Limeee som bara skulle testa sin nya speedmaster….. och som dessutom verkade tro att han kommit undan med det.Efter förra årets dikeskörning lämnar jag INGENTING åt slumpen! OWGM-23 klockan inhandlades redan i höstas och har tickat på som den ska sen dess.
Rymdpromenad är inte något problem förutsatt att man är rätt utrustad
Bra du har ju redan skrivit i tråden så då vet du vad som gäller…….Jag vågar äntligen vara med, tur att det är ett tag kvar så man hinner bestämma sig för vilken.. redan nervös!
Fegis Det där blir ju inte ens en utmaningFamous last words……
Frågan på allas läppar! Kanske dags att leta efter en Airbnb?
Den var lika episk som @Limeee som bara skulle testa sin nya speedmaster….. och som dessutom verkade tro att han kommit undan med det.
För egen del blir det trist och fantasilöst. Men med pressen att klara en hel månad kan det nog gå helt åt h-e ändå. One watch to rule them all.
Hinner du få klockan du beställt eller var det i höst den skulle komma.Kul. Ser fram emot det. Har inte funderat på klocka än men det löser sig. Vore kul att testa något nytt.
Om du tänker på c1 bel canto så lär den inte komma. Blir nog som bäst till sommaren. Får se vad det blir.Hinner du få klockan du beställt eller var det i höst den skulle komma.
Ja det var den jag tänkte på.Om du tänker på c1 bel canto så lär den inte komma. Blir nog som bäst till sommaren. Får se vad det blir.
Även jag grävde fram en gammal gul Gul. Den behöver nytt batteri men jag fick inte upp baksidan. Mer våld eller en tur till urmakaren.Oh yeah, årets klock-cleansning!
Kommer högst sannolikt bli en färgglad Gul i år med, ska bara bestämma vilken.
Äsch det är lugnt för min del som bara handlar beggat, det är snarare Postnord du behöver bannlysa mig från Det brukar kunna trilla in en och annan klocka där
Nu?!Nu kör vi!