• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Uppsnack inför 2023 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag är på! Klarar vi mer än förra året är frågan?!?!?!
20230130_115449.jpg
Fråga frugan istället😁

Nu jäklar är uppsnacket igång. Min närmsta omgivning är svår att entusiasmera. så jag vänder mig till KS för att få den där riktiga peppen. Årets idrottsprestation är nära förestående: Klappa igång mig! Förra årets prisklocka har vilat sig i form för detta...

@frere jag hoppas du vågar något spektakulärt i år.
@Jungelbobo vad pryder dig i mars?
CAA179D8-31FE-436A-8424-FE496C5E4C46.jpeg

Inget ur min ks-korrekta vaniljtrippel menar du? Kanske kan rota fram nåt gammalt härke ur vintagelådan…

Då ska vi se om andra året blir lika enkelt som första
Famous last words…… 😂
Jag är på! Klarar vi mer än förra året är frågan?!?!?!
Frågan på allas läppar! Kanske dags att leta efter en Airbnb?
Efter förra årets dikeskörning lämnar jag INGENTING åt slumpen! OWGM-23 klockan inhandlades redan i höstas och har tickat på som den ska sen dess.
Den var lika episk som @Limeee som bara skulle testa sin nya speedmaster….. och som dessutom verkade tro att han kommit undan med det.

För egen del blir det trist och fantasilöst. Men med pressen att klara en hel månad kan det nog gå helt åt h-e ändå. One watch to rule them all.
14604DCE-39C9-4E7F-AC77-2460CE9AAAB6.jpeg

Äntligen är uppsnacket igång, denna och OWGM-tråden är en av årets höjdpunkter!

Jag är game även i år, förra året var premiär för min del. Gick ut mjukt med en favoritklocka och tog mig igenom mars relativt smärtfritt…i år lutar det åt en klocka som inte använts på 12 år och som utmanar mina klockkriterier😆.

Famous last words…… 😂

Frågan på allas läppar! Kanske dags att leta efter en Airbnb?

Den var lika episk som @Limeee som bara skulle testa sin nya speedmaster….. och som dessutom verkade tro att han kommit undan med det.

För egen del blir det trist och fantasilöst. Men med pressen att klara en hel månad kan det nog gå helt åt h-e ändå. One watch to rule them all.
14604DCE-39C9-4E7F-AC77-2460CE9AAAB6.jpeg
Fegis ;) Det där blir ju inte ens en utmaning

Har gått ut med info till alla ADs i Sverige och övriga länder om OWG och för att ens komma in i butiken så behöver ni bevisa att ni inte är KSare.

Även K&S kommer hålla stängt under mars.

Så, nu blev det genast mycket lättare för alla inblandade
F9F75F64-6E6E-4C67-970D-932ED55532A4.gif

Oh yeah, årets klock-cleansning!🧘🏼‍♀️
Kommer högst sannolikt bli en färgglad Gul i år med, ska bara bestämma vilken.
Även jag grävde fram en gammal gul Gul. Den behöver nytt batteri men jag fick inte upp baksidan. Mer våld eller en tur till urmakaren.

Hittade även en gammal Camel trophy med något som liknade chronograph- delar men de var så små så jag kunde inte läsa vad de var till för...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp