Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men det blir G-shock iaf??Sa till sambon att jag ska vara med i år. Med vilken klocka frågade hon. G shock 5610er sa jag. BOOOORRRIIIIING sa hon. Så nu ska hon tydligen välja åt mig. Jag får försöka lobba för Nintendo klockan
En till?Om nån av dem gör det så får du tatuera en ros på vänstra skinkan!
Jag valde att jobba i spånga tensta sdf för sannolikheten att få en sdf klocka likt den @Sthlm-Nicklas har, men hoppet är lågt nu när vi ska slås ihop med rinkebykista. Eller så är det det som är tecknet på att en ny klocka kommer!@Highvalley och @Sthlm-Nicklas ska tydligen köra varsin reklamklocka från Socialdemokraterna i mars. Ser fram emot det!
Gjorde det förra året. Ingen höjdare!Jag funderar på att köra med träningsklocka bara för att det alltid brukar bli sånt uppror kring dem
Har du frågat runt bland kollegor som jobbade där när det begav sig? Kan ju ligga en och annan i byrålådorna hos folk om du har tur. En köpesannons på anslagstavlan kanske också är värt ett försök. Sno en bild från min Instagram om du behöver en.Jag valde att jobba i spånga tensta sdf för sannolikheten att få en sdf klocka likt den @Sthlm-Nicklas har, men hoppet är lågt nu när vi ska slås ihop med rinkebykista. Eller så är det det som är tecknet på att en ny klocka kommer!
Ring Britt-Marie, hon löser det.Jag börjar redan nu bli orolig att jag gjort en " @Staafen "...
Alltså beställt en klocka som redan nu verkar få en groteskt lång leveranstid från utlandet Los Biggos Brittannius
Jag tänker mig att @roosterman borde köra med vinstklockan från 2022 för att det ska bli lite utmaning. Det ska iallafall jag göra.Men det blir G-shock iaf??
Den du hjälpte mig med förra året vart ju kanonDu får beställa härifrån igen.....
Om någon vill ha en riktig utmaning NO WATCH GUY MONTH. De ni.
Sa till sambon att jag ska vara med i år. Med vilken klocka frågade hon. G shock 5610er sa jag. BOOOORRRIIIIING sa hon. Så nu ska hon tydligen välja åt mig. Jag får försöka lobba för Nintendo klockan
Ja den var väl över förväntan fin I skicket?Den du hjälpte mig med förra året vart ju kanon
Jag gjorde aldrig den utan körde på ett W på varje skinka istället för att få den där riktiga wow känslan.En till?
Sitter man uppe och slösurfar på bukten, och så har man helt plötsligt marsdinkan på ingående.
En ledtråd: Det är något som börjar på "G"...
Grattis till gökuret, det är garanterat första gången i OWG. Nu gäller det bara att hitta en passande rem.Sitter man uppe och slösurfar på bukten, och så har man helt plötsligt marsdinkan på ingående.
En ledtråd: Det är något som börjar på "G"...
Grattis till gökuret, det är garanterat första gången i OWG. Nu gäller det bara att hitta en passande rem.
Jag hade helt ärlig glömt vilken klocka jag körde förra gången. (Blev tvungen att gå tillbaka och leta i gamla tråden.)
Vad ska man köra i år? Något lätt? Något svårt? Frågorna hopar sig…