• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Uppsnack inför 2023 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag valde att jobba i spånga tensta sdf för sannolikheten att få en sdf klocka likt den @Sthlm-Nicklas har, men hoppet är lågt nu när vi ska slås ihop med rinkebykista. Eller så är det det som är tecknet på att en ny klocka kommer!
Har du frågat runt bland kollegor som jobbade där när det begav sig? Kan ju ligga en och annan i byrålådorna hos folk om du har tur. En köpesannons på anslagstavlan kanske också är värt ett försök. Sno en bild från min Instagram om du behöver en.

Kan bli denna
63CA2362-A80E-4215-AEAC-697FA27698ED.jpeg
…not

Det här är en galenskap jag inte hunnit testa på ännu trots några år på forumet. Det är väll dags nu? Skall bli roligt att se alla GIFproducerande dårar löpa amok igen som deltagare istället för åskadare. På tal om gifproducerande dårar hoppas jag @Staafen har produktionen up and running eller i alla fall kan göra månaden med ett demo ex av Dyngrauk watches.

Tänkte play it safe med Expyn men det blir nog något gammalt och handjagat för min del som jag misstänker kommer behöva en en spabehandling hos en uris efter en månads daglig tjänstgöring. Hoppas min secret santa inte river sitt skägg om så råkar ske.

Äntligen!
Som jag har längtat. Har under det senaste halvåret tappat pace vad gäller klockintresset och min aktivitet här på KS. Hoppas få tillbaka det genom att delta i OWGMARCH.
Har inte gått så bra för mig tidigare gånger som jag varit med, men däremot har jag alltid vunnit finfina priset i utlottningarna! ❤️❤️❤️
Tack för att ni arrangerar detta och lägger ner tid och energi.

Jag hade helt ärlig glömt vilken klocka jag körde förra gången. (Blev tvungen att gå tillbaka och leta i gamla tråden.)

Vad ska man köra i år? Något lätt? Något svårt? Frågorna hopar sig… 🤔

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp