S
Staafen
Guest
Ja, nu kör vi uppladdning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, nu kör vi uppladdning.
Haha what the hell is even that!!We all know how it went last year... After 24 hours, OJ with his grim supervision had to throw in the towel.
BUT NOW!! 2023 We take revenge!
A new OJ with a fresher look than last year.
Nothing can stop us now!!!
Här har du en riktigt godbit på tradera, som gjorde för OWG MarchÄr ju bäst (?) att skriva här, så är man ju (tvångs)anmäld.
Däremot vilken klocka som blir årets följeslagare är ännu inte bestämt, blir att checka av Tradera.
Haha what the hell is even that!!
Haha, ja det skulle se ut vaUndrar vad @Sebastard tänker köra i år... Kanske hans klocka från KS Secret Santa? ️
Yes, sir!Ja, nu kör vi uppladdning.
På dig själv?Jag tackar för inbjudan och noterar att ni är intresserade av mitt deltagande!
Mitt löfte från föregående år kvarstår. Om @Staafen kör sin MTV-klocka minst halva mars kommer jag tatuera in Beavis & Buthead.
Japp.På dig själv?
Den är borta tyvärr. Bytte bort den med @Highvalley som jag tror lämnade vidare den till @Denke och han sålde den nog till en Italiensk handlare för 2000€ eller nåt.Jag tackar för inbjudan och noterar att ni är intresserade av mitt deltagande!
Mitt löfte från föregående år kvarstår. Om @Staafen kör sin MTV-klocka minst halva mars kommer jag tatuera in Beavis & Buthead.
Fan då!Den är borta tyvärr. Bytte bort den med @Highvalley som jag tror lämnade vidare den till @Denke och han sålde den nog till en Italiensk handlare för 2000€ eller nåt.
Jag har annat på gång faktiskt. Något oväntat.
@Highvalley och @Sthlm-Nicklas ska tydligen köra varsin reklamklocka från Socialdemokraterna i mars. Ser fram emot det!
Om nån av dem gör det så får du tatuera en ros på vänstra skinkan!@Highvalley och @Sthlm-Nicklas ska tydligen köra varsin reklamklocka från Socialdemokraterna i mars. Ser fram emot det!
Rolex hulk alltså.. nice@Highvalley och @Sthlm-Nicklas ska tydligen köra varsin reklamklocka från Socialdemokraterna i mars. Ser fram emot det!
Jag vet vad det ärJag har annat på gång faktiskt. Något oväntat.
Eller valfri klocka över 100k. Hur var det nu med maktgalna sossar med dålig smak?Rolex hulk alltså.. nice