• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Uppsnack inför 2023 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag var med 2020 om jag minns rätt. Körde då med Sinn 556i. Det var lite för lätt. Kommer att anmäla mig med något svårare i år, troligen en Rolex 16030. Min pappa såg att jag hade en Fortis Flieger på mig i julas. Han ville byta rakt av mot sin Rolex, eftersom han (84 år gammal) har svårt att läsa av Rolexen. Det har jag insett att jag också har. Därför kommer det att vara en utmaning.

Vi har iaf tur med vädret!

Och som reminder, det går att signa upp på OWG-sidan redan nu

CDBEBD8F-ED36-4873-A376-CB2300B9E81F.jpeg
Avvakta lite med att anmäla er. Jag håller på att skriva en guide så att alla gör rätt. Plus att man inte glömmer att betala in startavgiften.

Har du testat att simma 1500 meter i en 25-metersbassäng? Vet du hur tråkigt det är? Vet du hur svårt det är att hålla koll på om man är på längd 44 eller 46?
Har du testat något i den här stilen?
Obs att det inte är en rekommendation av specifikt den här produkten. Jag har ingen egen erfarenhet. Blev bara nyfiken.

Beslutsångest!
Står i valet mellan två klockor, funderar om man ska lägga ut en Polly här för att se vilken klocka ni anser jag ska bära under Mars.

PXL_20230213_114546522.jpg

Fördelen med "Hello Kitty" är att den kommer väcka uppmärksamhet och man får chansen att prata med kunder om OWG. Samtidigt är G-shocken senaste tillskottet i samligen. Dessutom har vi rätt roligt i G-Shock teamet under denna tiden :)

@Berns : Min registrering verkar inte ha fastnat, och jag kan inte göra en ny registrering eftersom systemet tror att jag redan är registrerad, skulle jag gissa. Jag verkar ha fastnat i någon sorts limbo. Jag använde en annan e-postadress än den som jag har registrerad på forumet. Är det felet, tro?

Nu har jag inte skummat bakåt. Fler kanske har haft samma problem men jag kan inte anmäla mig. Samma på mobil och dator. Någon som haft samma? Jag passar på att avvakta lite nu när jag såg @Berns uppmaning och testar senare i veckan😊

7A74F83A-2A17-46B6-B890-0226E5DC406C.jpeg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp