Då var man anmäld då...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då var man anmäld då...
Avvakta lite med att anmäla er. Jag håller på att skriva en guide så att alla gör rätt. Plus att man inte glömmer att betala in startavgiften.Vi har iaf tur med vädret!
Och som reminder, det går att signa upp på OWG-sidan redan nu
Om den är till salu före eller efter så finns jag i DM.Mars närmar sig med stormsteg och jag har ännu inte hittat något jag vill utmana mig själv med i en månad..
Hittar jag inget blir det denna märkliga time-only Casio som jag knappt minns när jag köpte och aldrig burit.
2022 vart det många band på en av måsarna.Men kan det ju bli rätt bra variation ändå. Tänkte ta den här GUL quartzaren och max 3 dagar på samma band.
Vad blir det för matchat klädesplagg i år då?2022 vart det många band på en av måsarna.
Ska Ni ha kläder på Er?!Vad blir det för matchat klädesplagg i år då?
Har du testat något i den här stilen?Har du testat att simma 1500 meter i en 25-metersbassäng? Vet du hur tråkigt det är? Vet du hur svårt det är att hålla koll på om man är på längd 44 eller 46?
Det blir nog Explorern. Det borde vara en promenad i parken men med så mycket annat kul till hands så blir det rätt svårt trotts allt.Ey, vad tänker du välja i år?
Utmanar dig härmed att skruva upp svårighetsgraden, har för mig du rockade busenkel Cartier förra året va?
Bonuspoäng om @Flecktarn går runt en månad med klockan bak-o-framVad tror du om detta @Back?
Gissar att du inte vågade behålla den nu när marknaden är på väg ner. Jag kör på buy and hold. Snart vänder detDet där är min gamle! Fortfarande lika få tokstållar som äger en!!
Vi laddar för lavett redan nu, eller hur @Staafen ?OMG!
No regrets.
Blir man socialt accepterad om man safear med sin favvo-speedy, eller viskas det bakom ryggen på en?
Borde vara en promenad, men samtidigt lite risky om det är en favorit (?) man helst inte vill tröttna på i onödan så att sägaDet blir nog Explorern. Det borde vara en promenad i parken men med så mycket annat kul till hands så blir det rätt svårt trotts allt.
Den ska du ha @roosterman !Hörde jag digitalt? Inte G-shock?
Team Söner ftw.Sådär. Inskriven i rullorna. Svettas redan över valet, men ingen minns en fegis. Nuuuu kör vi!
Vi noterar att du anser att det blir ”ganska lätt”Denna fick jag hem idag som en tänkt owg-klocka, vi får se hur det blir…
Jag kommer ha svårt med att känna mig bekväm med den laxrosa tavlan, men samtidigt borde det vara ganska lätt när man ser vad andra planerar att bära!
Anmäld!
Denna blir det. Kanske inte så svår men jag körde en svår förra året(och klara hela månaden).
Ja även om man väljer en hyfsat lätt klocka så betyder det inte att det blir lätt. Sista två veckorna kommer ändå kräva oerhört mycket vilja och pannben.Man ska inte göra det onödigt svårt, tillräckligt för vissa av oss att hålla flippningsgenen i schack