Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Anmälan är nog inte igång fullt fungerande än. @Berns återkommer med infoVar kan man se deltagarlista så att man vet att anmälan ”tagit”?
Participants visar fortfarande 2022!?
Golare har polare.
Kul att höra, min Tank är tyvärr såld, hoppas på att din klarar sig bättre!Förra året körde jag Omega Speedmaster och i år lutar det åt Cartier Tank.
Blev inspirerad de bilder som @ArtVandelay la upp på sin Tank under OWGM2022 och efter lång utvärdering så landade det i ett köp nu i början av året.
Ska fixa allt ikväll.Anmälan är nog inte igång fullt fungerande än. @Berns återkommer med info
Tänkte aldrig konkurerra med Läderlappen och hans stenhårda högerkratta…I februari är vi alla polare
I mars är vi alla golare
Det ska nog gå bra. Båda klockorna från de två tidigare åren jag deltagit finns kvar och används. Blir mest en utmaning att bara använda en klocka hela månaden.Kul att höra, min Tank är tyvärr såld, hoppas på att din klarar sig bättre!
Varför nöja sig med mars?Nästan 3600 meter. Dåligt med snö och glaciären har spruckit och rört sig.
Men min OWG-klocka står pall.
Med all denna träning kommer mars vara en barnlek!
Det funkar ju för massor av influencers på Instagram. Hundra bilder från en strand i tropikerna tagna under en vecka då resorna är som billigast räcker ju till inlägg om en ny resa varenda månad i ett helt år.Nästan 3600 meter. Dåligt med snö och glaciären har spruckit och rört sig.
Men min OWG-klocka står pall.
Med all denna träning kommer mars vara en barnlek! För ingen kommer väl misstänka något om liknande bilder dyker upp i mars också?
Score!Det funkar ju för massor av influencers på Instagram. Hundra bilder från en strand i tropikerna tagna under en vecka då resorna är som billigast räcker ju till inlägg om en ny resa varenda månad i ett helt år.
Ping @Staafen!Någon som vill lägga sig utanför min dörr och verka utslagen så jag kan filma för att säkra extremt mycket tid i media?
Jag är tyvärr uppbokad med andra gig.
Tyvärr blir det inga inspirerande bilder från balkongen i Rom denna OWGM, kan bjuda på bilder från regnet i Göteborg iställetDet ska nog gå bra. Båda klockorna från de två tidigare åren jag deltagit finns kvar och används. Blir mest en utmaning att bara använda en klocka hela månaden.
Om jag får ha den på överlåret så. eller runt halsen.Nån som vågar? 52,5 mm
Jag kan betala din anmälningsavgift till OWG´n........
Haha nej inte direkt. Jag hade dock Swatch första året och vintage Movado andra året så tyckte att jag var värde en lite lättare OWG.
Det är du! Jag kommer köra samma likaHaha nej inte direkt. Jag hade dock Swatch första året och vintage Movado andra året så tyckte att jag var värde en lite lättare OWG.
I år blir det dock digitalt.Det är du! Jag kommer köra samma lika
Tror inte att det är storleken som är det största problemet här…Nån som vågar? 52,5 mm
Köp och skicka åt mitt håll så kan jag överväga det men du får ta tillbaka den efter så det blir det problem att göra sig av med denNån som vågar? 52,5 mm
Söt orm, men jag har redan valt owgm-klocka.Nån som vågar? 52,5 mm
Nån som vågar? 52,5 mm
Köp och skicka åt mitt håll så kan jag överväga det men du får ta tillbaka den efter så det blir det problem att göra sig av med den