• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Uppsnack inför 2023 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Förra året körde jag Omega Speedmaster och i år lutar det åt Cartier Tank.
Blev inspirerad de bilder som @ArtVandelay la upp på sin Tank under OWGM2022 och efter lång utvärdering så landade det i ett köp nu i början av året. 🙂
20230214_093819.jpg

Nästan 3600 meter. Dåligt med snö och glaciären har spruckit och rört sig.
Men min OWG-klocka står pall.

Med all denna träning kommer mars vara en barnlek! För ingen kommer väl misstänka något om liknande bilder dyker upp i mars också?

EF22841A-3404-46EE-A8C2-8864417E06E9.jpeg

Nästan 3600 meter. Dåligt med snö och glaciären har spruckit och rört sig.
Men min OWG-klocka står pall.

Med all denna träning kommer mars vara en barnlek! För ingen kommer väl misstänka något om liknande bilder dyker upp i mars också?

EF22841A-3404-46EE-A8C2-8864417E06E9.jpeg
Det funkar ju för massor av influencers på Instagram. Hundra bilder från en strand i tropikerna tagna under en vecka då resorna är som billigast räcker ju till inlägg om en ny resa varenda månad i ett helt år. 😁

Det funkar ju för massor av influencers på Instagram. Hundra bilder från en strand i tropikerna tagna under en vecka då resorna är som billigast räcker ju till inlägg om en ny resa varenda månad i ett helt år. 😁
Score!

Med den tekniken blir ju OWG superenkelt. Eftersom jag typ alltid har samma kläder så går det ju inte att avslöja så heller.

Kanske skulle man ta det ett steg längre och helt enkelt bli influenser?
Någon som vill lägga sig utanför min dörr och verka utslagen så jag kan filma för att säkra extremt mycket tid i media?

Fasen, trodde att den här skulle vara ett enklare alternativ till GWGn jag bytte dem mot men uj vad liten den känns 😳

Nu fick jag lite kalla fötter och tänker att jag kanske ska köra Aerospacen iaf?

F550BCBA-F14D-4875-98B0-D3FE1D05CC90.jpeg

Nån som vågar? 52,5 mm
Jag kan betala din anmälningsavgift till OWG´n........
Skärmavbild 2023-02-14 kl. 19.42.16.png

Köp och skicka åt mitt håll så kan jag överväga det men du får ta tillbaka den efter så det blir det problem att göra sig av med den 😂

Rejäl pjäs iallafall, men om nu någon kör oversized Invicta så går det ju att köra ett avslutningslotteri på den, en lott för att slippa vara med i dragningen och tvingas bära den nästa år, tänk "påtvingad" OwgM klocka för vinnaren/(förloraren?)
Kan ju bli en tradition, eller kanske den som åket ut först får äran nästa år.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp