Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fast den här oerhört låg densitet! Väger inte många gram....Skönt ändå med Quartz att dom kan göras tunna och bekväma
FUCK NO!@Highvalley säljer OWG-klockornas OWG-klocka. Någon som vågar?
Thread 'O' https://klocksnack.se/threads/o.173681/
Det har inte varit något krav tidigare år att posta bild varje dag men i år har det växt fram ett starkt önskemål om att alla deltagare ska checka in och bekräfta att man fortfarande är med.
Jag ska bära något digitalt i år, inte en G-Shock.FUCK NO!
Men du kan väl visa vägen
Skickad ”på min risk”@Highvalley säljer OWG-klockornas OWG-klocka. Någon som vågar?
Hörde jag digitalt? Inte G-shock?Jag ska bära något digitalt i år, inte en G-Shock.
Men kom igen nu tror den passar dig som handen i handskenFUCK NO!
Men du kan väl visa vägen
Tänker att det är bra att vara tydlig med hur man funkar på den punkten eftersom så många verkar ha en knepig attityd kring ansvar under transport...Skickad ”på min risk”
Det här är OWG mars, inte SM i folkraceKul nyhet i år att alla klockor som anmäls kommer att lottas ut bland deltagarna som klarat hela månaden!
däremot tror jag faktiskt att den skulle passa i din låda för att bryta av och ge lite variationMen kom igen nu tror den passar dig som handen i handsken
Kanske i frugans inte i minDet här är OWG mars, inte SM i folkrace
däremot tror jag faktiskt att den skulle passa i din låda för att bryta av och ge lite variation
?Jag ska bära något digitalt i år, inte en G-Shock.
Det är ju ändå alla hjärtans dag snart. Kan inte gå fel med den här till frugisenKanske i frugans inte i min
Tror ärligt talat att någon av OJ-klockorna är det. Det jag skrev i annonsen om "idealisk" var mest säljsnack.@Highvalley säljer OWG-klockornas OWG-klocka. Någon som vågar?
Hahaha, jag tänkte också på folkrace när jag läste inlägget.Det här är OWG mars, inte SM i folkrace
däremot tror jag faktiskt att den skulle passa i din låda för att bryta av och ge lite variation
Nä nu får det vara stopp hon är snart värre än @roosterman hon har redan köpt 3 klockor i år , jag bara 1Det är ju ändå alla hjärtans dag snart. Kan inte gå fel med den här till frugisen
Det där med att ge Frugan saker är liiite lurigt...Det är ju ändå alla hjärtans dag snart. Kan inte gå fel med den här till frugisen
Alltså bättre att köpa klockor är det du menarDet där med att ge Frugan saker är liiite lurigt...
Får hon en klocka så blir snacket : (Hon)Men inte en klocka till... (Jag) Ok. då får jag lämna tillbaka den då.. (Hon)Nej, den är ju min!
Får hon blommor: (Hon) Jaha. Vad har du gjort eller ska göra nu???
Jepp.. Då blir man "bara" idiotförklarad för 150e gången typ....Alltså bättre att köpa klockor är det du menar
Vi män har det inte lättJepp.. Då blir man "bara" idiotförklarad för 150e gången typ....
great minds think alikeHahaha, jag tänkte också på folkrace när jag läste inlägget.
Herregud! Storhetsvansinne!! O andra sidan har jag sett lite av vad frugan köpt och jag har en minska av att ”frugans” klockor kommer sitta minst lika mycket på din handledNä nu får det vara stopp hon är snart värre än @roosterman hon har redan köpt 3 klockor i år , jag bara 1
Man försöker och man försöker. De är aldrig nöjda de små liven. Så bättre att skita i det helt och bara köpa klockor till sig själv med andra ord !?Det där med att ge Frugan saker är liiite lurigt...
Får hon en klocka så blir snacket : (Hon)Men inte en klocka till... (Jag) Ok. då får jag lämna tillbaka den då.. (Hon)Nej, den är ju min!
Får hon blommor: (Hon) Jaha. Vad har du gjort eller ska göra nu???
Jomen självklart!!! @BackGått och sugit på om man inte skulle vara med i år ändå?
Historiken är som följer:
2020: Fail
2021: Win
2022: Diss
Nu har jag visserligen skrivit i tråden så då är man väl anmäld antar jag, det är sedan gammalt antar jag?
Då är frågan om man ska göra det lätt för sig:
Eller lite knepigare:
Alternativt nivå skitsvårt:
Vad säger panelen?
#batslap
Japp får låna en Dolce Vita av henne så får vi köra en Dolce Vita GTGgreat minds think alike
Herregud! Storhetsvansinne!! O andra sidan har jag sett lite av vad frugan köpt och jag har en minska av att ”frugans” klockor kommer sitta minst lika mycket på din handled
Man försöker och man försöker. De är aldrig nöjda de små liven. Så bättre att skita i det helt och bara köpa klockor till sig själv med andra ord !?
Alt. 1Gått och sugit på om man inte skulle vara med i år ändå?
Historiken är som följer:
2020: Fail
2021: Win
2022: Diss
Nu har jag visserligen skrivit i tråden så då är man väl anmäld antar jag, det är sedan gammalt jue?
Då är frågan om man ska göra det lätt för sig:
Eller lite knepigare:
Alternativt nivå skitsvårt:
Vad säger panelen?
#batslap
+1 på den