Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du är min hjälte!!!
Motivering till varför man deltar i något så tokigt som att bara ha en klocka. Nej skämt åsido. Jag antar att det är motivering till varför man valt just den klockan man valt.Kanske en rookie-fråga men i anmälningsformuläret finns ett fält för ”motivation”, vad innebär det?
Då börjar det snart vara dags att besluta sig för vad man ska köra för klocka.Nu är anmälan till OWG 2023 officiellt öppnad.
Jag uppdaterar listan med deltagare manuellt dagligen.
Stort lycka till!
@Viskan var först på bollenKanske en rookie-fråga men i anmälningsformuläret finns ett fält för ”motivation”, vad innebär det?
Anmälan klar och en slant skänkt.Nu är anmälan till OWG 2023 officiellt öppnad.
Jag uppdaterar listan med deltagare manuellt dagligen.
Stort lycka till!
Då börjar det snart vara dags att besluta sig för vad man ska köra för klocka.
Lutar nog mest åt att gå på samma Omega som förra året, men samtidigt lockar det lite att gå på den gamla Adidas klockan som ligger bortglömd i lådan….
Körde mickey mouse -klocka 2020, gick sådärAnmäld och klar!
Haha, vad hände?Körde mickey mouse -klocka 2020, gick sådär
Lycka till!
Kör utan batteri! Tiden ser du på telefonen
Funderar på den här diskreta dinkan under förutsättning att jag lyckas byta batteri…
Smart!Kör utan batteri! Tiden ser du på telefonen
Kanske en rookie-fråga men i anmälningsformuläret finns ett fält för ”motivation”, vad innebär det?
Motivering till varför man deltar i något så tokigt som att bara ha en klocka. Nej skämt åsido. Jag antar att det är motivering till varför man valt just den klockan man valt.
Käftig klocka (dåligt skämt, jag vet)
Som av en ren händelse använder denna klocka samma typ av batteri som dom 120 kinaklockorna jag ”råkade” köpa på auktion för något år sedan så klockan är redan fixad! (Btw, det finns 17 klockor kvar om någon är sugen. Här är länken till annonsen https://klocksnack.se/threads/klockor-från-konkursauktion-tänk-billigt-från-kina.157471/ )
Orutinerad som jag är, brände jag alla pengarna på anmälningsavgiftenAnmälan klar och en slant skänkt.
Dags att börja panta burkar så att man har råd att köpa så många lotter som möjligt.
55 anmälda
väldigt generös anmälningsavgift.
väldigt generös anmälningsavgift.
Fantastiskt! Älskar den precisa summan. Och blir samtidigt nyfiken var för just den
Fantastiskt! Älskar den precisa summan. Och blir samtidigt nyfiken var för just den
@Staafen lärde mig det ifjol1337 = Eliiit!
Kommer från detta
Så att du hinner tröttna?Lutar åt denna för en rejäl utmaning vågar inte anmäla mig än dock, måste känna på den i några dagar först
Nädå, tröttna ska jag inte göra förrän ca 3/3Så att du hinner tröttna?