Säker? Hört att priset på frakt-container har gått upp en hel del.Sugen på byte rakt av? Jag betalar frakt åt båda hållen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Säker? Hört att priset på frakt-container har gått upp en hel del.Sugen på byte rakt av? Jag betalar frakt åt båda hållen
Härlig taktikSå har jag klickat hem årets Owg-klocka. Förra året valde jag något ur samlingen som jag gillade. Blev ju att man sålde den i april. I år har jag valt något att hata redan från början som kan säljas direkt i April. Återkommet när den är hemma.
HA!Säker? Hört att priset på frakt-container har gått upp en hel del.
Japp haha det är två lampor som styrs av on/off spaken i mellan dem!Är det klockans lume man ser uppe i "spolarna"??
Stensäker! Sjukt bra deal för digSäker? Hört att priset på frakt-container har gått upp en hel del.
Hur många anmälda so far?
dagar kvar
Vett och etikett är viktigt för att det ska bli korrekt.
Underbar bild!Vett och etikett är viktigt för att det ska bli korrekt.
Jag får notiser. Inga bekymmer.I-landsproblem måhända, men är det bara jag som inte får några notiser från denna tråd?
Skumt, får från andra trådar. Får in å rota i inställningarna eller nåt då, tack!Jag får notiser. Inga bekymmer.
Bandbyte är tillåtet dock är kalsongbyte strikt förbjudet!Det här har jag inte hört talas om tidigare men jag känner att jag måste anta utmaningen. Det lär bli svårare än att gå med samma kalsonger i en vecka men vad fasen.
Jag sitter lite på fisens mosse när det åtkomsten till samlingen men har likväl med mig fyra rovor. Nåja, det skall väljas en med omsorg.
Fråga. Är det tillåtet att byta armbandet under denna månad?
Haha det är jäkligt uppfattat. Det lär bli smetigtBandbyte är tillåtet dock är kalsongbyte strikt förbjudet!
Bandbyte är endast tillåtet om man förvarar dessa i kalsongerna. har jag hörtBandbyte är tillåtet dock är kalsongbyte strikt förbjudet!
Det lär ju bli string av den taktikenBandbyte är endast tillåtet om man förvarar dessa i kalsongerna. har jag hört
Smart! Nu snackar vi seriös taktikDet lär ju bli string av den taktiken
...var på väg med ett blixtsnabbt PM, tills jag insåg att det nog inte var Rangeman du syftade påHemma från min något ofrivilliga OWG-vecka. Får erkänna att det nog aldrig varit så skönt att byta klocka.
Men livet under OWG skall vara hårt? En månad blir f-n ingen lek. Börjar tro att @Nissestr gjorde rätt i att göra sig av med den.
Any takers? Du får den för en 500-hunka till min stora dag…. Nybytt batteri för att säkerställa en problemfri OWG!
Antingen kör man allt eller ingetSmart! Nu snackar vi seriös taktik
Jag förstår. Då jag kommer att hålla till i en djungelmiljö under mars månad får jag Ursäkta mig något om det inte blir dagligen då internet här är ungefär lika vanligt som en regnfri midsommar i SverigeDet är en hedersfråga men @Staafen ger dig en flygtur från närmasta balkong om du inte postar ett handledsskott per dag i den officiella tråden.
Frågan är om jag hinner ladda om....
dagar kvar
Lucky youI-landsproblem måhända, men är det bara jag som inte får några notiser från denna tråd?
Ojojoj vilken ära att få bidra med ny profilbild.Underbar bild!